KuroKaktus Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Hejsan. Jo jag håller på med min sida som heter kaktuszon.netau.net (länk) Där har jag program spel och filmer och såklart bilder. Jag har gjort dom spelen och allt sånt själv. Men det är en ful design så om nån skulle kunna skicka länk där man lär sig göra designer så skulle jag bli glad. Sidan är lite buggad i internet explorer. Man kan inte se på flashspel/filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 (redigerat) Grattis till ännu en ny sida! Vad blir det, din 16:de? Redigerat 4 April 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Idk. Men denna ska jag hålla på med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 (redigerat) Och självklart är spelet resultatet av en perfekt följd tutorial xD Och du ska vara 13? Om du var 9 eller 10 skulle jag förstå =/ Redigerat 4 April 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Den ser ut som något jag hittade i netscape när jag var 5 år, dvs inte speciellt snygg design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 1. Jag är inte bra på att måla och inte bra på flash. 2. Jag är inte bra på C++ 3. Jag är inte bra på html. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 1. Jag är inte bra på att måla och inte bra på flash. 2. Jag är inte bra på C++ 3. Jag är inte bra på html. vad har c++ med det här att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 1. Jag är inte bra på att måla och inte bra på flash. 2. Jag är inte bra på C++ 3. Jag är inte bra på html. Då ser jag ingen anledning till att lägga upp det du gjort på en hemsida? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 1. Jag är inte bra på att måla och inte bra på flash. 2. Jag är inte bra på C++ 3. Jag är inte bra på html. om du är inte bra på det varför gör du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Träning ofc. Men det där programet kanske inte är så bra men ska göra bättre när jag blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.