Heaz Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 (redigerat) Asså...han mena vilken level det är.. mackanjj:Hur får man Dragonite och Tyranitar på Ruby?? Tyranitar får man genom att fånga Larvitar i Red´s grotta, sen tränar man den. Dragonite får man när man köper Dratini i en stad, så tränar du upp den sen. Oj, förlåt, jag skrev hur man fick den på Guld. Redigerat 9 April 2004 av Lord Sebbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Nyss börjat om, Torchic lvl 13, Ralts lvl 8, Oscoon lr nått lvl 5... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Hur får man Tyranitar och Dragonite på ruby eller sapphire? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Man kan inte få Tyrannitar och Dragonite på Ruby och Sapphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x255z3d Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 :D kyogre lv79 groudon lv77 blaziken lv80 metagross lv68 sceptile lv66 latias lv60 jag har alla regis swampert men jag anvender dem inte :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag minns inte vilka jag har.Eftersom det var så längesen jag spelade sist.Jag har nämligen fasnat.(Se mitt inlägg "Jag har fasnat i saphire!" om du tror att du skulle kunna hjälpa mig). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 hur fåt man latias eller latios Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Ehm, dom flyger runt lite var som helst när du klarat pkmn ligan! du kan möta dom i princip var som helst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Nu är mina pokémon i mitt pokémonteam i lv... Metagross lv 54 Exploud lv 60 Blaziken lv 61 Kyogre lv 70 Rayquaza lv 78 Groudon lv 100 Sisådärbra va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Ganska hyfsat faktiskt! Min e bara uppgraderingen på Treeko och aron :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Har du klarat fighting gymmet knuckles^? det är assvårt med Treeko! och Aron gör det inte hela bättre precis :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Jag har inte klarat det så svårt men jag har typ alltid startat med trekko, javisst det är ganska svårt på fighting gymmet men jag klarar det! Vet ni nåt bra tips på eld pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg