Maajkan Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Nu söker jag ett bra host utan reklam med PHP / MYSQL och dom fina kodningsspråken.. Nån som har förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Nu söker jag ett bra host utan reklam med PHP / MYSQL och dom fina kodningsspråken.. Nån som har förslag? ofingo/byethost, eller hosta sj ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 One.com använder jag. 447kr första året med billigaste, sedan 297kr/år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Ta Myhood. Helt gratis och 300 mb filutrymme. www.myhood.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Awardspace.com funkar väl hyffsat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 one.com fall du vill ha bra host................ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.