Gäst Ringsaw Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 (redigerat) Hej det är så att Jag Bestämde mig för att göra en spelsida för 1 vecka sen. jag jobbade med sidan i 2 veckor vi har cirka 300 spel på sidan (?) inte helt säkert hur många. Spel anpassade för 9-15. Titta gärna in sidan och kommentera vad ni tycker om designen http://ringsaw.info.se/ Det heter sidan Redigerat 5 April 2009 av Ringsaw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Löjligt Maajkan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Det var ju jätte kul -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Har inte du fattat än att folk har Aktivitetshanteraren? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ringsaw Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Har inte du fattat än att folk har Aktivitetshanteraren? Jo ? Sidan är ju bara till för att va skojj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Har inte du fattat än att folk har Aktivitetshanteraren? Jo ? Sidan är ju bara till för att va skojj jag tyckte inte de va skoj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Oj. Jag trodde det faktiskt var en hemsida :P Kör ju Google Chrome så allt jag fick var "Den här websidan försöker öppna popupfönster, vill du tillåta?", tryckte nej och stängde ner när det inte fanns mycket att se :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajkan Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Tyvärr måste jag få erkänna att vi gjort ett j*vla bra jobb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Haha, såna där sidor och fjuttigt enkla att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ringsaw Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Haha, såna där sidor och fjuttigt enkla att göra. Va 14 år och gör en sån sida på 1 timma så får vi se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajkan Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Haha, såna där sidor och fjuttigt enkla att göra.Var snäll att göra en på 1 timma utan att kopiera :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 (redigerat) En timma? Jag tror du har gjort minst 5 trådar i det här forumet om en massa scripts och skit? lol BTW - Har du glömt ditt main inlägg? "jag jobbade med sidan i 2 veckor vi har cirka 300 spel på sidan (?) inte helt säkert hur många." Redigerat 5 April 2009 av Raeven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg