Imagine Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Jag har en addon i firefox som gör att jag kan dowload klipp från youtube, men hur får man in filmerna i itunes så att jag kan få dom till min ipod?? Snabbt svar tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 du får ladda ner dom i .mp4 format o sen bara dra dom till iTunes biblioteket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 6 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Och hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 youtube downloader FTW ;P kolla min tråd (sök på razerinc youtube) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Skaffa addonet "Fast Video Download" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 6 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 youtube downloader FTW ;P kolla min tråd (sök på razerinc youtube) Det är ett lagligt program ellehur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 har inte läst ngt om att någon har åkt fast med youtube downloader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Rekommenderar http://keepvid.com/ det fungerar även som att addon om man lägger denna javascripten i bokmärksfältet java script:document.location='http://keepvid.com/?url='+escape(window.location); (ta bort mellanrummet i java script) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Ladda ner youtube filmerna som vanligt sen konverterar du dem till mp4 med hjälp av free video to iphone converter. En bra och lätthanterlig konverter har använt den flera gånger för att konvertera filer till min ipod touch . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Eller så kan man ladda ner som .mp4 direkt om det finns hög kvalité på filmerna som nästan alla nya har nu, prova nån film i keepvid som jag länkade och välj .mp4 direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 6 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Har fixat det nu! Hittade ett program som konverterar filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.