DonaldDuck Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Man suger på pvp och känner sig bra när man tar folk i sämst gear? Jag har kört en twink ett tag sen och det är verkligen, verkligen, verkligen inte kul Tycker du ja! Twink är en gubbe som har den bästa gearen och enchants för sin level och så pwnar man varandra i WSG ^-^ Jätte skoj imo Nej, så är det Alla hatar twinks (förutom twinks, se ovan) Så är det ja, bra att WSG 10-19 oftast bara är twinks då? Eftersom ens battlegroup suger?:) Sen när vet du vilken server/battlegroup jag är på? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Man suger på pvp och känner sig bra när man tar folk i sämst gear? Jag har kört en twink ett tag sen och det är verkligen, verkligen, verkligen inte kul Tycker du ja! Twink är en gubbe som har den bästa gearen och enchants för sin level och så pwnar man varandra i WSG ^-^ Jätte skoj imo Nej, så är det Alla hatar twinks (förutom twinks, se ovan) Så är det ja, bra att WSG 10-19 oftast bara är twinks då? Eftersom ens battlegroup suger?:) Sen när vet du vilken server/battlegroup jag är på? :o När sa jag att jag visste det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Min battlegroup är sämst.. Vilken BG man än kör så har horde max antal och alliance max hälften av det. Händer ofta i AV att det är 40 Horde mot cirka 10 alliance.. skiit jobbigt när man ska skaffa marker.. OT: Twinkarna är så mycket bättre på lvl19 sen wotlk. Med stone keeper shards gear och shoulders med 30stamina+ liksom vem orkar gå in i en BG då.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 För att man inte har en aning om hur man spelar, och därför behöver lägga en j*vla massa guld på att köpa gear och enchants till sin karaktär, om man vill ha en chans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Anyways, twinks kommer att försvinna mer och mer i 3.1... http://almostevil.blogspot.com/2009/04/twink-changes-31.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 LOL , blizz are evil jag har 4 twinks ffs ! X.x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 LOL , blizz are evil jag har 4 twinks ffs ! X.x Då kan du ju börja visa lite äkta skills, du har ju fortfarande lvl 18-19/28-29/etc bästa gear. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Jo , det haru rätt i :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Anyways, twinks kommer att försvinna mer och mer i 3.1... http://almostevil.blogspot.com/2009/04/twink-changes-31.html synd det :( Och min kompis som nyss twinkat 3 chars för typ sammanlagt 500g-700g. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Varför är man twink egentligen? För att det är skoj och för att krossa nybörjare ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jag tycker twink är ganska tråkigt i längden, har en twink med det bästa oldschool gearet.. Det var roligt när man kämpade sig till att få det bästa gearet, men blev tråkigt när man hade det ;) Man har twinks för att helt enkelt slakta alla andra i BGs/Arenas, inte mkt mer än så :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Anyways, twinks kommer att försvinna mer och mer i 3.1... http://almostevil.blogspot.com/2009/04/twink-changes-31.html synd det :( Och min kompis som nyss twinkat 3 chars för typ sammanlagt 500g-700g. om han har användt ca 600g på 3 chars = 200g för varje = wanna be twink Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg