Meteora97 Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Snälla, ni som vet, hur ska man göra i uppdrag #31? Jag vet att man ska åka till ett hyreshus i Bohan, att man ska hämta snipern, kolla över mötet och sen skjuta ner dom som attackerar mötet, men hur ska man skjuta ner dom? Tar snipern slut så är det bye bye, så hur ska man skjuta ner dom annars, berätta gärna i detalj hur man ska så smidigt som möjligt ta sig igenom uppdraget. Tack på förhand! //Meteora97 :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Snälla, ni som vet, hur ska man göra i uppdrag #31? Jag vet att man ska åka till ett hyreshus i Bohan, att man ska hämta snipern, kolla över mötet och sen skjuta ner dom som attackerar mötet, men hur ska man skjuta ner dom? Tar snipern slut så är det bye bye, så hur ska man skjuta ner dom annars, berätta gärna i detalj hur man ska så smidigt som möjligt ta sig igenom uppdraget. Tack på förhand! //Meteora97 :thanks: Sikta väl. Annars kan du ju springa ner för taket och skjuta ner dem j*vlarna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Jag gjorde det på XBox mitt fel var dock jag råka skjuta packie och hans kompis :/ Men bara sikta väl så går det. Sen kolla längst bak av gränded så en som försker hoppa in i en bil han måste man skjuta ner :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shoan Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 (redigerat) Vet att jag kommer sent, men det är bara att sikta bra som dom andra säger B) Redigerat 25 April 2009 av Shoan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Exakt hade problem med det uppdraget jag också men jag tog sniper siktade på en av gubbarna och sen när dom började skjuta tog jag några och sköt ner dom. sen när det står att Packie is in Trouble leta efter Packie med snipern och skjut han som håller på att döda packie så klarar du det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg