Hoppa till innehåll

Gta Iv Problem


 Dela

Rekommendera inlägg

Snälla, ni som vet, hur ska man göra i uppdrag #31? Jag vet att man ska åka till ett hyreshus i Bohan, att man ska hämta snipern, kolla över mötet och sen skjuta ner dom som attackerar mötet, men hur ska man skjuta ner dom? Tar snipern slut så är det bye bye, så hur ska man skjuta ner dom annars, berätta gärna i detalj hur man ska så smidigt som möjligt ta sig igenom uppdraget.

 

Tack på förhand! //Meteora97 :thanks:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snälla, ni som vet, hur ska man göra i uppdrag #31? Jag vet att man ska åka till ett hyreshus i Bohan, att man ska hämta snipern, kolla över mötet och sen skjuta ner dom som attackerar mötet, men hur ska man skjuta ner dom? Tar snipern slut så är det bye bye, så hur ska man skjuta ner dom annars, berätta gärna i detalj hur man ska så smidigt som möjligt ta sig igenom uppdraget.

 

Tack på förhand! //Meteora97 :thanks:

Sikta väl. Annars kan du ju springa ner för taket och skjuta ner dem j*vlarna :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
Gäst Eminem4Life

Exakt hade problem med det uppdraget jag också men jag tog sniper siktade på en av gubbarna och sen när dom började skjuta tog jag några och sköt ner dom. sen när det står att Packie is in Trouble leta efter Packie med snipern och skjut han som håller på att döda packie så klarar du det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...