JonteFire2 Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 (redigerat) Finns det någon sida där det står vilka monster man borde döda i sin lvl för bästa exp? Om det inte finns nån, så kan ni säga vart jag ska döda... jag är: atk: 49 str: 52 def: 48 Just nu så dödar jag skelett och zombies som är i lvl 13-25 Redigerat 6 April 2009 av JonteFire2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Gå in på runehq, sedan calculators. Slå upp attack/defence eller strength så ser du en lista över monster som ger bra exp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 6 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Gå in på runehq, sedan calculators. Slå upp attack/defence eller strength så ser du en lista över monster som ger bra exp. men om jag inte vet vart man kan hitta dem då? eller står det där också? jo nu hittade jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
show2time Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Experiments. (allting som är 40% av din level och autoattackerar dig.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Gå in på www.runehq.com dom har !!!!!ALLA!!!!! svar! Ge det en sjans i alla fall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
show2time Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 tip.it/runescape is the shit ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Gå in på www.runehq.com dom har !!!!!ALLA!!!!! svar! Ge det en sjans i alla fall! Det var ju det jag sa. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 (redigerat) Det var ju det jag sa. Jaha sorry jag såg inte! :o Aja jag hade bråttom när jag skrev detta! Redigerat 5 Maj 2009 av Nacke3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg