karo145 Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 jag spelar och jag har mycket möbler och sånt men det är typ liksom nåt som fattas ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Suger hårt, orka betala för att få spel pengar, och möbler och sånt.. Så j*vla onödigt.. Sen, är det ju inte mkt mer man kan göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 (redigerat) Det suger. Nästan hela klass fyra på min skola spelar det där nörd spelet. Redigerat 14 April 2009 av AxeMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Jag tyckte det var roligt förut men jag har börjat tröttna på det nu. Alla nyheter har blivit så tråkiga och alla roliga vänner har slutat. Fast forumet är väldigt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Hej, vad tycker ni om habbo? Vet det är ute men om ni har kört... Har slutat själv men bara undra vad tker ni?? :D :P Habbo suger hårt och det är riktigt onödigt att lägga sin tid på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Det är jävligt bögigt, ångrade att jag spelade det -.- Fullt av patetiska, dumma P12:or, som letar efter sin k*k på det, de vill ha sin brud ffs :P f*n vad alla ska tjafsa om P12'or.. <_< Lol du är ju 13 du var ju 12 bara för ett år sen :P OnT: Japp habbo blir sämre o sääämre, förut körde jag men nu är det massa nördiga P9or m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Det är jävligt bögigt, ångrade att jag spelade det -.- Fullt av patetiska, dumma P12:or, som letar efter sin k*k på det, de vill ha sin brud ffs :P f*n vad alla ska tjafsa om P12'or.. <_< Lol du är ju 13 du var ju 12 bara för ett år sen :P OnT: Japp habbo blir sämre o sääämre, förut körde jag men nu är det massa nördiga P9or m.m. f*n vad du ska tjafsa om P9:or... <.<Lol, du är ju bara 10 år, du var ju 9 bara några dagar sen :P OnT: Habbo äger er hårt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 (redigerat) f*n vad du ska tjafsa om P9:or... <.< Lol, du är ju bara 10 år, du var ju 9 bara några dagar sen :P OnT: Habbo äger er hårt :) Själv har jag aldrig fattat vad själva spelet går ut på,och det är väldigt löjligt spel , imo. Hur ska du ha det? Spelade habbo för länge sen, var inte bra! ._. Redigerat 26 April 2009 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Själv har jag aldrig fattat vad själva spelet går ut på,och det är väldigt löjligt spel , imo. Hur ska du ha det? Spelade habbo för länge sen, var inte bra! ._. skrev fel i början! Jak älskar happo! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Jag spelade det när jag var mindre ca 10 år och tidigare, och jag tyckte det var jätte kul då. Men nu så är det inte roligt de har blivit mkt tråkigare än förut men allt nytt de lägger till. Jag tycker habbo är ett spel för de mindre typ 10-12år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Skit dåligt <_< Det har f*n typ fått Achievements, varför kunde dom inte ha det som förr? Då var det kul, spelade det då jag var cirka 10 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Habbo suger, finns massor bättre communities Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.