WishCookie Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Sen var det en kille som hette Rasmus tror jag. Han kontaktade Rea om habbo. Och om att han blivit Stulen på pengar över 4000 Kr! Där ser man varför man inte ska spela habbo. Finns kanske folk som vill spendera pengar på Habbo , nästan same shit som på WoW. Tycker inte att dom lurar direkt , står till och med att man ska fråga sina föräldrar om lov innan man köper habbo pengar :P Få 18 mynt genom ett samtal som kostar 37,50 kr! Det är stöld. >.< Från både barn och vuxna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Hur f*n kan det vara stöld! Dom köper ju för f*n det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Hur f*n kan det vara stöld! Dom köper ju för f*n det själv håller med, det är inte stöld om han har gjort det själv, om jag ger en zigenare min plånbok, kan jag anmäla henne för stöld då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 (redigerat) Hur f*n kan det vara stöld! Dom köper ju för f*n det själv Dom vet ju inte att det kostar om dom är 9 år.Det är ganska uppenbart att dom köper massa mynt om det står vilket nummer man ska ringa. Redigerat 3 Maj 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Thing is att habbo har 13års gräns och du måste hålla med om att det är ju inte stöld om dom ringer frivilligt och köper dom här mynten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Thing is att habbo har 13års gräns och du måste hålla med om att det är ju inte stöld om dom ringer frivilligt och köper dom här mynten.Vem i hela världen skriver in sin riktiga åldersgräns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Thing is att habbo har 13års gräns och du måste hålla med om att det är ju inte stöld om dom ringer frivilligt och köper dom här mynten.Vem i hela världen skriver in sin riktiga åldersgräns? du menar att du inte är 13 år? >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Kul att lura barn på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 SUGER!!! Tar bara pengar från människor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 SUGER!!! Tar bara pengar från människor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vad menar du med "tar"? det är ju frivilligt att köpa pengar på habbo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Thing is att habbo har 13års gräns och du måste hålla med om att det är ju inte stöld om dom ringer frivilligt och köper dom här mynten. Vem i hela världen skriver in sin riktiga åldersgräns? du menar att du inte är 13 år? >_> Jag menade på Habbo.Om man har hört massa i klassen osv som pratar om det och man vill bli medlem. Sen står det att man ska vara 13, då skriver man ju såklart inte in sin riktiga ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Thing is att habbo har 13års gräns och du måste hålla med om att det är ju inte stöld om dom ringer frivilligt och köper dom här mynten. Vem i hela världen skriver in sin riktiga åldersgräns? du menar att du inte är 13 år? >_> Jag menade på Habbo.Om man har hört massa i klassen osv som pratar om det och man vill bli medlem. Sen står det att man ska vara 13, då skriver man ju såklart inte in sin riktiga ålder. hmm, jo, men alla över 13 fattar nog att habbo är skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.