Narutofan95 Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Jag har snart varvat nun3 till 100% men så är det bara mystery code kvar som jag behöver hitta så om ni vet hur man får tag i den så va shjysta och säg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Du kan ju pröva www.gamefaqs.com , de brukar ha guider till alla möjliga spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 7 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Har redan kollat brukar kolla på spel rätt ofta där faktist men nu stog det bara att man behövde mystery code för att få secret figure 1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Secret figures e la Hanabi o Yondaime? Du ska väl skaffa någon Hair Processsery eller nåt o gå runt o ge den till Hanabi, sen går du till nåt annat ställe så har ddu båda :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 7 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 (redigerat) Såklart har jag dom och dom är charaters föresten men secret figures är dom man får genom att göra s rank missions men det är en som man behöver mystery code för den hittar jag inte. Jag har hittat hur du ska ha 360 eller fler crystals för att då slåss mot Tsunade och få mystery code Redigerat 7 April 2009 av Narutofan95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg