Aeyz Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Hej, Vad är ert roligaste minne från GTA SA? Mitt var när jag och min kompis såg Självmords koden på http://www.gtasajten.com/dump/www.gtasajte...gtasa/fusk.html vi läsde den, Och vi fattade inte. :lol: Så vi testa den och så dog vi :lol: :lol: vi börja skratta ihjäl oss :) när vi såg att han dog så sa vi : WTF!!! VARFÖR F*N DOG HAN?!?!...då kom min kompis farsa in och sa att Självmord bettyde att man dör...det var DÅ vi börja skratta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Kan nån Låsa den här?...ingen svarar :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FarligKorv Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 det var nog naär jag la c4 och glömde att jag gjort det ;) så la jag en till längre fram och backade så språngde jag den jag stog på :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 En gång hade jag skjutit lite på en ambulans, då gick dom som satt i ut och spöade ner mig med golfklubbor. Det var lite weird. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mellosa96 Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 mitt rligaste minne måsta ha varit när jag krocka och cj börja svära han sa typ if you come here i will take you from behind översatt till svenska om du kommer hit så tar jag dej bak ifråndet var fett kul för jag krocka i en polis bil :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 allmänt krig vi sjukhuset i jefferson,och så kom en polis helikopter flygande en halvmeter över marken i den smala gången aldrig skrattat så mycket när jag spelat SA. eller när jag sprängde en polis helikopter med en handgranat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Ganska kul när jag brukade döda någon kille längst ner/in i polishuset, och sedan försöka komma ut levande :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Ganska kul när jag brukade döda någon kille längst ner/in i polishuset, och sedan försöka komma ut levande :P den e bra jag han hela vägen hem innan jag blev ihjälskjuten när jag hade öppnat dörren till huset så att jag ramlade in i vardagsrummet:P först stod jag i fem min i rummet med shotgunen o sköt poliser som kom inspringande som lemmings på självmordståg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 allmänt krig vi sjukhuset i jefferson,och så kom en polis helikopter flygande en halvmeter över marken i den smala gången aldrig skrattat så mycket när jag spelat SA. Det där låter ju som ett uppdrag man får göra. Det roligaste är väl första gången jag spelade SA skulle jag tro,när man satt i skivan och skulle börja spela,typ ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Mitt roligaste/bästa minne är när jag klarade ut spelet utan fusk. Jag är en van fuskare så det var skitsvårt. Jag dog så många gånger så jag trodde att räknaren stannat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 När jag upptäckte SA:MP :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 25 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Fortsätt gärna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg