Hoppa till innehåll

Ditt Roligaste Minne I Gta Sa


Aeyz
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, Vad är ert roligaste minne från GTA SA?

 

Mitt var när jag och min kompis såg Självmords koden på

 

http://www.gtasajten.com/dump/www.gtasajte...gtasa/fusk.html

 

vi läsde den, Och vi fattade inte. :lol: Så vi testa den och så dog vi :lol: :lol: vi börja skratta ihjäl oss :)

 

när vi såg att han dog så sa vi : WTF!!! VARFÖR F*N DOG HAN?!?!...då kom min kompis farsa in och sa att Självmord bettyde att man dör...det var DÅ vi börja skratta

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

allmänt krig vi sjukhuset i jefferson,och så kom en polis helikopter flygande en halvmeter över marken i den smala gången aldrig skrattat så mycket när jag spelat SA.

 

 

eller när jag sprängde en polis helikopter med en handgranat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ganska kul när jag brukade döda någon kille längst ner/in i polishuset, och sedan försöka komma ut levande :P

 

den e bra

 

jag han hela vägen hem innan jag blev ihjälskjuten när jag hade öppnat dörren till huset så att jag ramlade in i vardagsrummet:P

 

först stod jag i fem min i rummet med shotgunen o sköt poliser som kom inspringande som lemmings på självmordståg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

allmänt krig vi sjukhuset i jefferson,och så kom en polis helikopter flygande en halvmeter över marken i den smala gången aldrig skrattat så mycket när jag spelat SA.

 

Det där låter ju som ett uppdrag man får göra.

 

Det roligaste är väl första gången jag spelade SA skulle jag tro,när man satt i skivan och skulle börja spela,typ ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...