Aeyz Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Hej! :) , Har tänkt på att göra en Twink och svaret är : Ja!, Men jag har ett problem : Jag vet inte vad för sorts Class och Race jag ska ha, Så jag har och tänkt fråga er ! :) ( Har tänkt att göra en Horde ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 (redigerat) Vilken lvl? 19? 29? 39? 49? :P Redigerat 8 April 2009 av Hizkor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 LvL 19 B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Paladin. Köp alla dyra enchants för de kommer att stanna kvar i nästa patch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 (redigerat) Daniz, är det så att 19 twinks kommer bli nerfade? EDIT : Själv kör jag BE hunter. Jag tycker själv att hunter is the shit och äger upp alla. :D Jag tycker att du ska köra Troll/orc hunter pga av deras berserker rage eller vad den nu kallas. ;) Redigerat 8 April 2009 av Hizkor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Hunter eller rogue. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Hunter , för det krävs ingen skill För skill Mage eller Warlock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Human Rogue för Every Man For Himself och lite mer Stealth Detection sen talents för stealth detection. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Orkar inte BE Paladin iallafall för att min main är det. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Orkar inte BE Paladin iallafall för att min main är det. :PGör en Orc Warlock eller en troll hunter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Hunter är lätt det bästa ;) Inget spöar en twink hunter i stort sett. Jag tkr att spela som healer eller pala/warr med shield är ganska trist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Hunter är en klar vinnare :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg