Hoppa till innehåll

Hjälp Med Ammo


PH123
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! jag har en tauren druid i lvl 10 (har bara spelat en dag typ) men jag hittar inget ställe där man kan köpr bra rustnig, T,ex hjälm, något på axlarna m.m.

 

tacksam för svar. :)

Redigerat av PH123
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns typ inget bra i din lvl + att du behöver inte a så bra gear om du är lvl 10 sen när du blir lite högre level kan du söka till instances då kan du få en del blått gear som är bättre en grå vit och grön sen i level 50 kan du köpa epics på AH(Aucktion house) om du har tur.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nja finns inte så mycket att välja på men skulle la säga Westfall som alliance

horde barrens typ?!?... det UD stället är ju självmordstankar man vill ju bara logga när man e där o questar såjefla tråk asså :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! jag har en tauren druid i lvl 10 (har bara spelat en dag typ) men jag hittar inget ställe där man kan köpr bra rustnig, T,ex hjälm, något på axlarna m.m.

 

tacksam för svar. :)

Köp inte gear. Du har ett förstoringsglas vid din karta i högra hörnet som du kan klicka på för att söka olika saker i området du är i. Du lvlar i början vart dina quests leder dig, finns inte mycket till alternativ om du inte vill migrera till trollstammarna eller nå sånt. Först i lvl 30 kan du börja välja vart du vill questa då alliance ställen har horde städer och horde ställen är.. horde ställen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

som alla andra har sagt så behöver du inget särskilt gear i din lvl, så bara vänta tills du kan köra lite instancer så du får bättre gear.

Instancer är inte så bra förutom om du har många quest, så questa alltid prio! ;)

 

Ehh, jag tycker man får ganska bra saker från instancer redan i låg lvl, t.ex. Defias setet i DM, eller det där andra setet i WC (kommer inte ihåg namn). Särskilt bra för druider är setet i WC, i alla fall bonusarna från setet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

som alla andra har sagt så behöver du inget särskilt gear i din lvl, så bara vänta tills du kan köra lite instancer så du får bättre gear.

Instancer är inte så bra förutom om du har många quest, så questa alltid prio! ;)

 

Ehh, jag tycker man får ganska bra saker från instancer redan i låg lvl, t.ex. Defias setet i DM, eller det där andra setet i WC (kommer inte ihåg namn). Särskilt bra för druider är setet i WC, i alla fall bonusarna från setet.

 

Ja, men du kmr ändå byta ut dem någon dag senare, så det är inte lönt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...