zkAro Skrivet 10 April 2009 Rapport Skrivet 10 April 2009 som alla andra har sagt så behöver du inget särskilt gear i din lvl, så bara vänta tills du kan köra lite instancer så du får bättre gear. Instancer är inte så bra förutom om du har många quest, så questa alltid prio! ;) Ehh, jag tycker man får ganska bra saker från instancer redan i låg lvl, t.ex. Defias setet i DM, eller det där andra setet i WC (kommer inte ihåg namn). Särskilt bra för druider är setet i WC, i alla fall bonusarna från setet. Ja, men du kmr ändå byta ut dem någon dag senare, så det är inte lönt. Njaee, beror ju på med. Men setsen i låg lvl instancerna är ju skitbra då på den lvlen så jag tror man klarar sig med dom ett tag, men visst får man bättre senare.
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Skrivet 12 April 2009 som alla andra har sagt så behöver du inget särskilt gear i din lvl, så bara vänta tills du kan köra lite instancer så du får bättre gear. Instancer är inte så bra förutom om du har många quest, så questa alltid prio! ;) Ehh, jag tycker man får ganska bra saker från instancer redan i låg lvl, t.ex. Defias setet i DM, eller det där andra setet i WC (kommer inte ihåg namn). Särskilt bra för druider är setet i WC, i alla fall bonusarna från setet. Ja, men du kmr ändå byta ut dem någon dag senare, så det är inte lönt. Njaee, beror ju på med. Men setsen i låg lvl instancerna är ju skitbra då på den lvlen så jag tror man klarar sig med dom ett tag, men visst får man bättre senare. Jepp, kör bara som du tkr är skönast.. Viktigaste är att det ska bara kul.
Rekommendera inlägg