Hoppa till innehåll

Lite Hjälp Med Tjejer Plox?

Rekommendera inlägg

Tja. Asså ja vill ha lite hjälp me tjejer. :P Asså jag försöker flörta lite men det går inte så bra. Vettefan var jag ska snacka om för o lära känna dom eller så. :P Allting bara skiter sig. Ett annat exempel är om man försöker snacka me nån på bdb eller typ playahead // lunar, vettefan vad ja ska säga till dom...

Nån som kan hjälpa lite? :P EDIT: Har liksom alldrig brytt mig om tjejer så mkt som nu förut så jag behöver som sagt hjälp. :)

Redigerat av fimpen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Om jag var lite nördigare skulle jag börjat med en löjlig raggningsreplik, men nu har jag tyvärr bara ett Hej"

LoL, bara kommentera utseendet lite diskret. Första stegen är ju att få dem att inse att du

1. Märker dem

2. Märker dem på ett bra sätt

Sen visar det sig om de gillar dig eller inte :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Tja. Asså ja vill ha lite hjälp me tjejer. :P Asså jag försöker flörta lite men det går inte så bra. Vettefan var jag ska snacka om för o lära känna dom eller så. :P Allting bara skiter sig. Ett annat exempel är om man försöker snacka me nån på bdb eller typ playahead // lunar, vettefan vad ja ska säga till dom...

Nån som kan hjälpa lite? :P EDIT: Har liksom alldrig brytt mig om tjejer så mkt som nu förut så jag behöver som sagt hjälp. :)

Ok, så du flörtar med lite random tjejer på sidor såsom Bilddagboken och Playahead bara för att "ha någon", inga riktiga känslor inblandade?

Vill du ha mitt råd?

Väx up.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Behöver en bakgrund. Ifall du bara säger att du vill flörta med någon så är det inte särskillt informativt. Skolle gärna vilja att du ger lite bakgrunds historia, personlighet, intressen. Osv. Men generellt så leta efter något som är gemensamt mellan er. Också gillar vissa tjejer att prata om sig själva vissa tvärt om (att du pratar om dig själv). Försök lista ut vilket och led en konversation år det hållet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo jag menar att han ska bryta sig in i lägen heten rakt över gata sova familjen med sömn piller i mjölken och sitta där med kikare för att studera hennes vanor. Ne så klart inte. Skulle dock nog lära dig mycket av det. Se till att skaffa bra kikare. Behöver kunna läsa hennes mail. ;|

Men som Tolin sa. "Gör hemläxan"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Okejrå. Jag kommer från sundsvall i sverige. :P Kmr inte på nå bakgrunds historia. Är typ blandad hårdrockare, gangsta aktig typ och techno // hardstyle personlighet. (Tror jag) Intressen är åka cross o kompisar typ.

Vaddå hemläxan? :o :P (Ursäkta min okunnighet men. :P)

Redigerat av fimpen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...