fimpen Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 (redigerat) Tja. Asså ja vill ha lite hjälp me tjejer. :P Asså jag försöker flörta lite men det går inte så bra. Vettefan var jag ska snacka om för o lära känna dom eller så. :P Allting bara skiter sig. Ett annat exempel är om man försöker snacka me nån på bdb eller typ playahead // lunar, vettefan vad ja ska säga till dom... Nån som kan hjälpa lite? :P EDIT: Har liksom alldrig brytt mig om tjejer så mkt som nu förut så jag behöver som sagt hjälp. :) Redigerat 8 April 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 "Om jag var lite nördigare skulle jag börjat med en löjlig raggningsreplik, men nu har jag tyvärr bara ett Hej" LoL, bara kommentera utseendet lite diskret. Första stegen är ju att få dem att inse att du 1. Märker dem 2. Märker dem på ett bra sätt Sen visar det sig om de gillar dig eller inte :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 (redigerat) Jo ja vet men det blir bara så j*vla fel... (Enligt mig då) Och efter det då? :P Redigerat 8 April 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Tja. Asså ja vill ha lite hjälp me tjejer. :P Asså jag försöker flörta lite men det går inte så bra. Vettefan var jag ska snacka om för o lära känna dom eller så. :P Allting bara skiter sig. Ett annat exempel är om man försöker snacka me nån på bdb eller typ playahead // lunar, vettefan vad ja ska säga till dom... Nån som kan hjälpa lite? :P EDIT: Har liksom alldrig brytt mig om tjejer så mkt som nu förut så jag behöver som sagt hjälp. :) Ok, så du flörtar med lite random tjejer på sidor såsom Bilddagboken och Playahead bara för att "ha någon", inga riktiga känslor inblandade? Vill du ha mitt råd? Väx up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 (redigerat) Sant. Man får inte en "fuck-buddy" över internet. Det är ditt mål va? Låter så från ditt inlägg. (Kanske inte riktigt den där lära känna delen då.) Redigerat 9 April 2009 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 (redigerat) Hah nej. Inte bara. Menar ju IRL också såklart. ^^ BTW: Är väldigt trött så ja skriver as dåligt. Redigerat 8 April 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Behöver en bakgrund. Ifall du bara säger att du vill flörta med någon så är det inte särskillt informativt. Skolle gärna vilja att du ger lite bakgrunds historia, personlighet, intressen. Osv. Men generellt så leta efter något som är gemensamt mellan er. Också gillar vissa tjejer att prata om sig själva vissa tvärt om (att du pratar om dig själv). Försök lista ut vilket och led en konversation år det hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Med bakgrundshistoria menar förhoppningsvis inte MrSnow att du ska bli alltför mycket av en Stalker, men det kan vara bra om man gjort hemläxan innan man ger sig ut efter bytet xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jo jag menar att han ska bryta sig in i lägen heten rakt över gata sova familjen med sömn piller i mjölken och sitta där med kikare för att studera hennes vanor. Ne så klart inte. Skulle dock nog lära dig mycket av det. Se till att skaffa bra kikare. Behöver kunna läsa hennes mail. ;| Men som Tolin sa. "Gör hemläxan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 (redigerat) Okejrå. Jag kommer från sundsvall i sverige. :P Kmr inte på nå bakgrunds historia. Är typ blandad hårdrockare, gangsta aktig typ och techno // hardstyle personlighet. (Tror jag) Intressen är åka cross o kompisar typ. Vaddå hemläxan? :o :P (Ursäkta min okunnighet men. :P) Redigerat 9 April 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Du måste ju veta någonting om tjejen. Eller kan det vara ett bra samtals ämne. "Hemläxan"=Att du måste kunna något om henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Okej. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.