Hoppa till innehåll

Nvidia Grafikkort

bloobnoob

Rekommendera inlägg

Hejsan!

Jag undrar lite över nVidia-grafikkort... Vilka är bra till att spela med..? jag är rätt dålig på datorer oså.

men till exempel det här: nVidia Geforce 9200M GS 256 Mb är de tillräckligt bra för att kunna spela dom senaste spelen på?

jag funderar nämligen på att köpa denna data o undrar lite! jag ska kunna spela, surfa och även jobba bra på den!

Nån som e lite bättre på datorer än jag - Kommentera!!

tack /Klackala

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

En laptop i allmänhet lär få väldigt svårt att spela GTA IV som vi redan har diskuterat i en annan tråd på forumet. För att kunna spela GTA IV utan att behöva göra av med sisådär 20 000 så lär du behöva köpa en stationär. Men vad är din budget så kan vi försöka hitta en så bra laptop som möjligt?

Det där grafikkortet är inte speciellt bra men med tanke på att det är en laptop så går det inte alltid att finna så mycket bättre. Är det någon av laptopen i tråden som är bra så är det denna: https://www.inet.se/?page=product&stock...;a=1968507&

Förutom det faktum att det är en HP som har väldigt mycket problem med deras Touch-knappar som sitter belägna under skärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...