Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 (redigerat) Alltså, kan jag ha samma gitarr till Guitar Hero: Aerosmith som till Guitar Hero 3? Ganska simpel fråga men jag är osäker om det går ;) Redigerat 9 April 2009 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Har inte haft GH, men gitarren(rättstavat) fungerar ju som en Xboxhandkontroll eller hur? Då borde du kunna använda den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jojo, men jag är inte säker riktigt :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StatiX Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jag tror att du kan det för jag har GH World tours gitarr till båda spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jag tror att du kan det för jag har GH World tours gitarr till båda spelen.Antar att det funka då.. Men ingen som har Aerosmith och Legends of Rock? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jo, det funkar. Jag har båda spelen och gitarren till trean. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jo, det funkar. Jag har båda spelen och gitarren till trean.Härligt! Tack! Frågan besvarad ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg