shoobree Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 (redigerat) Hej! Funderade på att köpa en ny dator för 6tusen spänn. Kan väl lägga till några hundra lappar. Har ni några tips på bra datorer? EDIT: Datorn ska klara av dom senaste spelen. Kan väl gå upp till 7tusen spänn. EDIT2: Jag behöver inte hårddisk, cd skitet och skärm. Redigerat 10 April 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bloobnoob Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Vad ska den användas till? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 10 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 (redigerat) Vill att den ska klara av dom senaste spelen. Vad sägs om den här? Passar delarna till moderkortet btw? Redigerat 10 April 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Hej! Funderade på att köpa en ny dator för 6tusen spänn. Kan väl lägga till några hundra lappar. Har ni några tips på bra datorer? EDIT: Datorn ska klara av dom senaste spelen. Kan väl gå upp till 7tusen spänn. EDIT2: Jag behöver inte hårddisk, cd skitet och skärm. På komplett kan du köpa billiga datorer och om du vill bygga egna.Jag är inte den bästa på datorer men lovar att du kmr hitta en bra och billig dator där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 10 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Är inte Inet den billigaste stället att köpa ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Är inte Inet den billigaste stället att köpa ifrån?Komplett är lätt bäst tkr jag, där kan du ju bestämma vad du vill ha.. Du kanske inte vill ha en mega hårddisc utan något extra på grafiken ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 (redigerat) Är inte Inet den billigaste stället att köpa ifrån?Generellt sett så ja. Självklart finns det vissa delar som är billigare hos andra butiker men i längden så tjänar du på att handla hos Inet. Men mitt tips till ett schysst datorpaket är detta: http://upload.snelhest.org/images/090410dator.png Med den där datorn så kan jag garantera dig att du kommer långt när det gäller spel. Redigerat 10 April 2009 av Gimcor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 10 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 (redigerat) Jag går upp till 8tusen. RazerInc byggde en fin paket här åt mig som jag gillar. Bytte dock chassit till Antec Three Hundred då jag gillar den mer. Redigerat 10 April 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 (redigerat) Jag går upp till 8tusen. RazerInc byggde en fin paket här åt mig som jag gillar. Bytte dock chassit till Antec Three Hundred då jag gillar den mer. Lägg till https://www.inet.se/artikel/6101343/ Redigerat 10 April 2009 av RazerInc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Är inte Inet den billigaste stället att köpa ifrån?Generellt sett så ja. Självklart finns det vissa delar som är billigare hos andra butiker men i längden så tjänar du på att handla hos Inet. Men mitt tips till ett schysst datorpaket är detta: http://upload.snelhest.org/images/090410dator.png Med den där datorn så kan jag garantera dig att du kommer långt när det gäller spel. Ser perfekt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.