Darksage Skrivet 12 April 2009 Rapport Skrivet 12 April 2009 Köpta platinum för att tag sedan. Importerat från USA. Problemet är då att det tar jätte lång tid att spara på det upp emot 7 - 10 minuter när det står " saving alot of data" annars typ 3 - 5. I början tänkte jag inte på det så mycket men det har jag börjat göra nu när jag ser hur snabbt det går att spara för andra. Någon annan som har samma problem eller som vet vad det beror på. Jag har INTE använt gameshark/action replay eller liknande fusk inga fusk alls... det har varit så här hela tiden ända sedan jag började spela på det o nu har jag fått national dex. Snälla om någon vet varför det är så här skulle jag uppskata lite hjälp.. det e fel på spelet jag kan lite om sånt där eller så har du ett annat ds , jag vet inte men tror det e fel på spelet!!!
Apex Skrivet 12 April 2009 Författare Rapport Skrivet 12 April 2009 Har ett vanligt Nintendo ds lite...mitt diamond tar inte så lång tid att spara men det gör mitt platinum...
Gäst caru Skrivet 13 April 2009 Rapport Skrivet 13 April 2009 Då är det 99% chans att det är fel på spelet.
Wetterl Skrivet 13 April 2009 Rapport Skrivet 13 April 2009 Eller så kan du ha köpt en Kopia från ett annat företag som ofta brukar ha fel i sig
slapparen Skrivet 17 April 2009 Rapport Skrivet 17 April 2009 Eller så kan du ha köpt en Kopia från ett annat företag som ofta brukar ha fel i sigOch det vore ju inte bra,för såna kan krascha ganska lätt(har jag för mig).
Wetterl Skrivet 17 April 2009 Rapport Skrivet 17 April 2009 Eller så kan du ha köpt en Kopia från ett annat företag som ofta brukar ha fel i sigOch det vore ju inte bra,för såna kan krascha ganska lätt(har jag för mig). Jepp, och då kan det förstöra DS:et
Racoon14 Skrivet 17 April 2009 Rapport Skrivet 17 April 2009 Eller så kan du ha köpt en Kopia från ett annat företag som ofta brukar ha fel i sig Och det vore ju inte bra,för såna kan krascha ganska lätt(har jag för mig). Jepp, och då kan det förstöra DS:et Ehh... ett spel som krashar kan ju inte förstöra ds:et...Bara om det gör det bokstavligt och sprängs inne i dset...
Wetterl Skrivet 19 April 2009 Rapport Skrivet 19 April 2009 Eller så kan du ha köpt en Kopia från ett annat företag som ofta brukar ha fel i sig Och det vore ju inte bra,för såna kan krascha ganska lätt(har jag för mig). Jepp, och då kan det förstöra DS:et Ehh... ett spel som krashar kan ju inte förstöra ds:et...Bara om det gör det bokstavligt och sprängs inne i dset... Ja, men det är täkniskt sett det som händer när spelet kraschar, ett chip i Spel-kasetten "Sprängs" och kan få något i själva DS:et att gå sönder
slapparen Skrivet 19 April 2009 Rapport Skrivet 19 April 2009 Ajaj...Tuff situation du sitter i Parkour :pinch:
KingOni Skrivet 19 April 2009 Rapport Skrivet 19 April 2009 Eller så kan du ha köpt en Kopia från ett annat företag som ofta brukar ha fel i sig Och det vore ju inte bra,för såna kan krascha ganska lätt(har jag för mig). Jepp, och då kan det förstöra DS:et Ehh... ett spel som krashar kan ju inte förstöra ds:et... Bara om det gör det bokstavligt och sprängs inne i dset... Ja, men det är täkniskt sett det som händer när spelet kraschar, ett chip i Spel-kasetten "Sprängs" och kan få något i själva DS:et att gå sönder ....när man säger att ett spel "krashar" så syftar man väl ändå på att något i spelet låser sig/går sönder så att det inte går att använda, har aldrig varit med om ett spel som exploderat...
Wetterl Skrivet 19 April 2009 Rapport Skrivet 19 April 2009 Eller så kan du ha köpt en Kopia från ett annat företag som ofta brukar ha fel i sig Och det vore ju inte bra,för såna kan krascha ganska lätt(har jag för mig). Jepp, och då kan det förstöra DS:et Ehh... ett spel som krashar kan ju inte förstöra ds:et... Bara om det gör det bokstavligt och sprängs inne i dset... Ja, men det är täkniskt sett det som händer när spelet kraschar, ett chip i Spel-kasetten "Sprängs" och kan få något i själva DS:et att gå sönder ....när man säger att ett spel "krashar" så syftar man väl ändå på att något i spelet låser sig/går sönder så att det inte går att använda, har aldrig varit med om ett spel som exploderat... Men det är ju just det som händer, något i kassetten går sönder och kan göra så att någoti DS:et går sönder, fattar du?!?
JosJuice Skrivet 19 April 2009 Rapport Skrivet 19 April 2009 Eller så kan du ha köpt en Kopia från ett annat företag som ofta brukar ha fel i sig Och det vore ju inte bra,för såna kan krascha ganska lätt(har jag för mig). Jepp, och då kan det förstöra DS:et Ehh... ett spel som krashar kan ju inte förstöra ds:et... Bara om det gör det bokstavligt och sprängs inne i dset... Ja, men det är täkniskt sett det som händer när spelet kraschar, ett chip i Spel-kasetten "Sprängs" och kan få något i själva DS:et att gå sönder ....när man säger att ett spel "krashar" så syftar man väl ändå på att något i spelet låser sig/går sönder så att det inte går att använda, har aldrig varit med om ett spel som exploderat... Men det är ju just det som händer, något i kassetten går sönder och kan göra så att någoti DS:et går sönder, fattar du?!? Nej, det är inte det som som händer. Det som händer när spelet kraschar är att spelet fryser (du kan inte göra något), och man måste stänga av DS:en. (Jag har fått det här att hända flera gånger med hjälp av fuskkoder.)
Rekommendera inlägg