Hoppa till innehåll

Questhelper, Hjälp För F*n! D:


Liljac

Rekommendera inlägg

BWAAAAAH!

Jag har suttit i 3 veckor o försökt fixa questhelper men det går ju förfan inte! allt går bra tills det står att man ska till interface o addon mapp o skit, jag fattar inte vad det är och hur man kommer dit D': HJÄÄLP om ni står ut med en trög Noob! (A) :'D

Redigerat av Liljac
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, står ut med en trög noob... idag iaf.

 

Förklarar från början:

 

1. Gå in på curse.com och sök på QuestHelper.

2. Klicka på "Download", sedan manual install.

3. Välj t.ex. C > Program > World of Warcraft > Interface > Addons, och där sparar du den (kom ihåg att du måste packa upp filen).

4. Bara stäng det sen och starta WoW, så borde du ha QuestHelper.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

TACK så jätte mkt för alla svar. Men problemet är att interface saken finns inte när jag öppnar world of warcraft mappen. Ska det vara så eller är det jag som e seg? Jag ska försöka igen o föjla vad ni har skrivit senare. Taack! :''3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MEEEEEEEEEEN, jag blir GALEN! jag har downloadat WinRAR och senaste questhelper och FÖRSÖKT gjort som ni har sagt men jag fattar inte för det finns ingen interface eller addon mapp att extracta till... :angry:

HJ'ÄÄÄÄLP

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MEEEEEEEEEEN, jag blir GALEN! jag har downloadat WinRAR och senaste questhelper och FÖRSÖKT gjort som ni har sagt men jag fattar inte för det finns ingen interface eller addon mapp att extracta till... :angry:

HJ'ÄÄÄÄLP

Klicka på filen du ska ladda ner, sen på vänstra sidan finns många alternativ och där ska du klicka Flytta den här mappen och sen väljer du var du ska flytta den, vilket är addons mappen. Redigerat av Necromancer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MEEEEEEEEEEN, jag blir GALEN! jag har downloadat WinRAR och senaste questhelper och FÖRSÖKT gjort som ni har sagt men jag fattar inte för det finns ingen interface eller addon mapp att extracta till... :angry:

HJ'ÄÄÄÄLP

Alltså, du ska extracta Questhelpern du laddar ner, sen kopierar du den till Interface --> Addons.. Och den mappen SKA finnas, annars så kör du repair på WoW.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...