XBOX360SUX Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 mötte nyss en på xbox live som sa att han skulle hacka mitt account för att han visste min ip adress. kan man hacka accounts så och om man kan hur ska jag göra för att förhindra det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Nej det kan man inte, du är säker ifall du inte gett ut ditt lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Tror inte att han lyckas hacka sig in i Microsoft's databaser :P x') ... Se till att inte ge ut ditt lösenord bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Det är klart det går och det är inget man bara gör, om han säger nåt som "give me 1000 gold or i'll hack your account" så ska du bara fortsätta reta honom :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Går borde det göra, men jag tror inte att han lyckas x'D ... Gå o säg att hela Fuska.se's communitiy ska spamma Private Chat invites över Xbox Live till honom :P ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Går borde det göra, men jag tror inte att han lyckas x'D ... Gå o säg att hela Fuska.se's communitiy ska spamma Private Chat invites över Xbox Live till honom :P ...Jaa, fatta rädd han kommer bli! Shit asså. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 hur skulle han kunna få tag i din ip-adress? ska han på något sätt hacka in sig i microsofts databas som är bättre än NASAs? (och för att hacka in sig i NASAs databas behövs ca 10 mäster hackare med superdatorer, kan bara vara inne där i 30sek, men deras ip-adresser lämnar inte NASAs datorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 (redigerat) Många tror att om man kan någons ip-adress kan man hacka dom lätt som en plätt. Så även om han kan din ip-adress kan han inte göra mycket med den. Redigerat 23 April 2009 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.