Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.


Blitzcat

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

dingat 56, slagit alla bossar i stratholme, fått 3 delar i mitt wildheart set därifrån till min druid.

och så har min gametime gått ut :( , kan man köpa gamecard någonstans så man får det hemskickat till mailen?

http://www.webhallen.com/prod.php?id=66077

 

Måste bara påpeka. 4 kr billigare än Game osv :D

Lätt att man köper från webhallen istället.

 

----

Geekat lite AH.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter att ha missat guildrun så körde jag Icc10 med en pug, efter fjärde bossen sa leadern disband för att han var trött. Känns ju kul... :S

 

Vart i alla fall kallad "godlike" dps, hade närmare 9k dps på Saurfang :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter att ha missat guildrun så körde jag Icc10 med en pug, efter fjärde bossen sa leadern disband för att han var trött. Känns ju kul... :S

 

Vart i alla fall kallad "godlike" dps, hade närmare 9k dps på Saurfang :)

Av ren nyfikenhet, vad heter din karaktär?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DC'a på Valithria ICC25 på 96% av hennes HP så stog det att jag inte hade någon speltid kvar att använda trots att jag inte fick någon påminnelse 30 minuter innan. Så jag torskade mitt achievement och hade även planerat och köra ett antal matcher 2on2 för och få det jävla Wrathful vapnet >:(!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DC'a på Valithria ICC25 på 96% av hennes HP så stog det att jag inte hade någon speltid kvar att använda trots att jag inte fick någon påminnelse 30 minuter innan. Så jag torskade mitt achievement och hade även planerat och köra ett antal matcher 2on2 för och få det jävla Wrathful vapnet >:(!

Illa : /
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DC'a på Valithria ICC25 på 96% av hennes HP så stog det att jag inte hade någon speltid kvar att använda trots att jag inte fick någon påminnelse 30 minuter innan. Så jag torskade mitt achievement och hade även planerat och köra ett antal matcher 2on2 för och få det jävla Wrathful vapnet >:(!

Illa : /

 

word, hände mig precis fast på som tur är var det bara på hodir. :3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag försöker göra detta men har dött när mobsen vart på 60% 2 gånger nu. Speccat om till hans specc dessutom.

 

 

 

 

...och blir det additional instances cannot be luanched...

 

 

edit: dog 10 sekunder efter en pull och ragequittade.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag försöker göra detta men har dött när mobsen vart på 60% 2 gånger nu. Speccat om till hans specc dessutom.

 

...och blir det additional instances cannot be luanched...

 

 

edit: dog 10 sekunder efter en pull och ragequittade.

annars kan du ju alltid dra baks mobsen till npc'erna dom hjälper till att döda :>

 

OnTopic: Jag har sprungit runt I dalaran lite, och gjort Bode VoA25 och 10 på min Lock, inge drops D: dock droppade Grand Black War mammoth eller w/e den kallas på både 10 och 25 manna och båda på is bossen. Fick ingen dock :P

Sen har jag kört mest på min Shammy, är på sega leveln 66 och kommer sega fram tills 70 D:

Har även 1,2k dps med den på 2 60 target dummys atm :>

Redigerat av zitroz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag försöker göra detta men har dött när mobsen vart på 60% 2 gånger nu. Speccat om till hans specc dessutom.

 

...och blir det additional instances cannot be luanched...

 

 

edit: dog 10 sekunder efter en pull och ragequittade.

annars kan du ju alltid dra baks mobsen till npc'erna dom hjälper till att döda :>

 

OnTopic: Jag har sprungit runt I dalaran lite, och gjort Bode VoA25 och 10 på min Lock, inge drops D: dock droppade Grand Black War mammoth eller w/e den kallas på både 10 och 25 manna och båda på is bossen. Fick ingen dock :P

Sen har jag kört mest på min Shammy, är på sega leveln 66 och kommer sega fram tills 70 D:

Har även 1,2k dps med den på 2 60 target dummys atm :>

 

Grand Black War Mammoth, droppas den i 10? Är det inte bara Black War Mammoth, den för Stone Keeper Shards?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...