Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.


Blitzcat
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

lv 15 nu. har köpt mountet men behöver 4 g för att lära mig rida det. det är så svårt att få ihop till en g och jag måste ha 3 till :(

om nån spelar på servern wildhammer, skulle man kunna få ett littet bidrag? :rolleyes:

Redigerat av evokia
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade du spelat på Frostmane hade du fått, brukar ge nybörjare guld om jag vet att de inte har en main ^^

 

Träffade en level 22 Hunter eller så förut som börjat spelat och han hade skinnat ihop efter länge till en quiver som jag gjorde i LW åt honom. Han var så trevlig att jag gav honom 100g, han blev hyfsad glad :)

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LvL 13

Du behöver inte skriva varje level du tar, du kan skriva när du dingar 10,20,30 osv.

 

det står dagshändelser i wow, då får han väl berräta vad han gjort den dagen om han vill

 

Ja men det känns lite onödigt med små saker typ som om jag skulle säga, "Idag gick jag ca 20 steg."

Känns lite som spam.

Redigerat av zitroz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sorry =P tänkte inte på det ;)

 

EDIT: 888e inlägget :D

-_-

 

 

OnT: Ja eftersom min gamla guild Sanitarium disbandade så kom jag in i Drain Bamage som ligger runt 4:a eller 5:a i progress på realmen. Slutade lira med en arena partner eftersom han tyckte att skype var noobigt.. Vi var på 1,8k rating som max. Antagligen U10 Hm's för att nå Algalon eller ICC25 Putri ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Glömde nämna det igår men ja, one shotta Saurfang med guilden. Även första gången guilden downade honom :)

Sen försökte vi med Festergut i 2 timmar typ och kom till typ 30% som bäst, dock körde vi med 7 healers och berserk timern var väldigt nära när vi wipade :P

post-3951-1263239784_thumb.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Glömde nämna det igår men ja, one shotta Saurfang med guilden. Även första gången guilden downade honom :)

Sen försökte vi med Festergut i 2 timmar typ och kom till typ 30% som bäst, dock körde vi med 7 healers och berserk timern var väldigt nära när vi wipade :P

Vi fick ner festergut till 4,4% :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Körde Rotface i 5 timmar. Sjukt svår. Vi har alla ICC gear men taktiken är inte rolig :( Inte testat Festergut än, vill spela båda 10man också, men vi wipade 3 timmar på hundarna i 10man, svårare än 4 första bossarna lol :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...