Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.


Blitzcat
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Fick just tillbaka min rogue :rolleyes: Bannad i 2 år, ska bli skoj

Vad hade du gjort? ^_^

 

Ingenting egentligen, kunde bara inte bekräfta att jag var ägaren av kontot iom att jag inte hade ett ID kort då, men nu så
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I vilken situation skulle man behöva göra nåt sånt? :wacko:

Händer ganska ofta. Går ditt account ifrån hackad, tillbaka och sedan hackad igen kan Blizzard begära id bekräftelse innan dom låser upp kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahaha, har hittat en till bugg.

Om du loggar ut i början av en random hc och loggar in nästa dag (du måste ha loggat in först innan klockan 03:00 då allt resetas) så får du 2 badges och 13g, alltså du completar instancen.

 

Dock ska du inte logga ut, du ska klicka alt-f4 efter första bossen i en instans, har provat två gånger, och det har funkat.

 

EDIT: ska förklara lite bättre..

 

Gå in i en random HC och köra första bossen, sen kan du antingen ge en anledning för sudden dc eller bara klicka alt-f4, nästa dag så när du loggar in kommer du se 'achievement'-rutan för att ha klarat en instans, och du har fått 2 triumphs och 13g :)

Du blir saved för instancen och resten av gruppen gör klart den med dig "inne" i instancen.

 

Tror till och med du kan logga in efter du vet att dem har gjort klart instancen, kanske 1-2h efter beroende på grupp.

 

Tvärnice, får 2 triumphs helt gratis. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...