💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Om ni undrar varför jag dpsade så cpigt så var det för jag var nära på att springa ut ur instancet hela tiden för alla dog på fire wall :P OT dog i fire wall också...

Inte för att vara ohyffsad, men varför klickar du? Du har explosive shot på 1, tryck då på 1 för tusan gubbar så slipper du kolla hela tiden på UI't och så behöver du inte wipa lika mycket. :)

18 Jun 2009
Nivå 0 · Nykomling

Körde VoA, dock ingen drop för mig. Men jag får inte upp min dps! Har någon en bra rotation/specc? Just nu är jag survival/markman.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Om ni undrar varför jag dpsade så cpigt så var det för jag var nära på att springa ut ur instancet hela tiden för alla dog på fire wall :P OT dog i fire wall också...

Inte för att vara ohyffsad, men varför klickar du? Du har explosive shot på 1, tryck då på 1 för tusan gubbar så slipper du kolla hela tiden på UI't och så behöver du inte wipa lika mycket. :)

Nej det är inte lika roligt så :P Sen vare väl inte jag som gjorde att alla sprang in i fire wall istället för att undvika dom?

Ont: Jag har bara gjort tournament dailys :)

↗ till inlägget
Körde VoA, dock ingen drop för mig. Men jag får inte upp min dps! Har någon en bra rotation/specc? Just nu är jag survival/markman.

Vad är din dps? Sen kanske du har en bra rotation men inge bra gear :o

Senast ändrad:

19 Jun 2009
Nivå 0 · Nykomling

Jippie , idag låg jag på 2.5k dps i VoA. (väldigt mycket bättre än vad jag brukar ha)

Armory:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=K%C3%ADzu

23 Jun 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #225

Levlat magen, 73 nu.

Nivå 0 · Nykomling

Drog druiden från 19-23 sen boosta jag SM till en polare. Ska fortsätta, kanske dinga 25-26 eller 27 hoppas jag

Nivå 0 · Nykomling

Loggar in och åker till orgrimmar, AH och efter det lite wsg.

Tar sedan hs till dragonblight.

Där lägger datorn av och dör >.<

Nivå 0 · Nykomling

loggade in och kolla om dalaran spellscribe hade spawnat, hade han/hon inte gjort loggade ut och va med några polare tills nu, kolla om han/hon hade spawnat det hade hon gjort döda henne fick ingen katt <_<

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Bra musik du har, andra låten var väl någon Beethoven som man får med i windows eller något xD
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Synnerligen jobbig placering ni har, skulle vara mycket enklare för melee och tanken om ni dps'ade honom där han vanligtvis står
24 Jun 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #231

Magen 79 nu, går extremt segt utan epic flying i storm peaks.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Okey, var i storm peaks runt halv sju imorse. Har camp/ herbat där sen igår. Idag fick jag syn på Time-lost Proto Drake! Okey så jag börja flyga emot den, men en gnome-mage står och pumpar den.

Jag dödade gnomen och sen draken HAHAHAHAHAHAHA

HAHAHA, Shit vad retsamt. :P

Själv har jag gjort Cooking och Fishing dailys och puggat 25man OS med 1 drake uppe. :>

27 Jun 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Synnerligen jobbig placering ni har, skulle vara mycket enklare för melee och tanken om ni dps'ade honom där han vanligtvis står

Jo, jag vart förvånad att tanken tankade honom där (har aldrig gjort så förut) men det är ju han som bestämmer skiten :P

2 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling

post-68284-1246552074_thumb.jpg

En rolig skirimish, lol.

Nivå 0 · Nykomling

Lootade [Fury of the Five Flights] ifrån OS25. :)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #236
↗ till inlägget

post-68284-1246552074_thumb.jpg

En rolig skirimish, lol.

Paladin is srs biz.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Okey, var i storm peaks runt halv sju imorse. Har camp/ herbat där sen igår. Idag fick jag syn på Time-lost Proto Drake! Okey så jag börja flyga emot den, men en gnome-mage står och pumpar den.

Själv har jag gjort Cooking och Fishing dailys och puggat 25man OS med 1 drake uppe. :>

Läste en kille som skrev exakt samma på MMo ca 2 veckor sen, hmmmmmmmmmmmm.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

<Scenario>

Killen hittar en sajt där man kan lära sig scamma/hitta exploits. Han reggar sig, postar lite pics och skriver lite. Efter ett tag märker han ju att det inte funkar för han vet inte hur man ska få dom att ge ut sina lösenord. Han dumpar sidan och kommer hit och leker cool istället. </Scenario>

Förövrigt så gick jag daily hc och fick lite extra tokens!

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

<cenario>

Killen hittar en sajt där man kan lära sig scamma/hitta exploits. Han reggar sig, postar lite pics och skriver lite. Efter ett tag märker han ju att det inte funkar för han vet inte hur man ska få dom att ge ut sina lösenord. Han dumpar sidan och kommer hit och leker cool istället. </cenario>

Förövrigt så gick jag daily hc och fick lite extra tokens!

Scenario?
3 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vilken sida tänker du på då?

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in