💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #261

Mimiron nere efter 3rd try lol. Och ändå så ere progress.

Nivå 0 · Nykomling

Har slölevelat lite på min Paladin bara.

Nivå 0 · Nykomling

Igår spenderade jag säkert 3 timmar på att få upp min polearm skill från 342 till 400. Tog aslång tid fan.

Nivå 0 · Nykomling

5manna Sartharion och drakarna på Normal. :)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

5manna Sartharion och drakarna på Normal. :)

Försökte det, men då bara Sarth, fick han till 200k sen blev det för många adds. Dock hade alla heroic-t7 gear.

Nivå 0 · Nykomling

Men asså... Idag har jag spenderat säkert 1 timme för att få upp min polearm skill + kört nexus hc en gång för skojs skull men den har tydligen stannat på 399/400. Bugg eller? Kanske det tar en jävla tid?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Men asså... Idag har jag spenderat säkert 1 timme för att få upp min polearm skill + kört nexus hc en gång för skojs skull men den har tydligen stannat på 399/400. Bugg eller? Kanske det tar en jävla tid?

Har för mig att 399/400 tar en tid.

Förövrigt dingade jag 78 nyss med min pala. Ska dra 79 inatt och tillslut level 80 natten efter det.

Nivå 0 · Nykomling

Dinga 80 idag med min lock. :)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

399-400 tar ungefär lika lång tid som 350-399
Nivå 0 · Nykomling

Utforskade stormwind lite (jag är horde)

Det ser ju riktigt trevligt ut hos er :)

Nivå 0 · Nykomling

Idag har jag format mitt eget raiding guild. Tog ungefär 2 timmar att få ihop 9 som skrev under. Men nu är det skapat iaf. Hoppas på att medlemmarna har invitat mer välgearade 80's tills imorgon :)

Nivå 0 · Nykomling

Jag och mina irl kompisar har startat en lvl 60 guild :) på onsda drar vi nog ZG.

14 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling

Grindat 38k honor till Deadly Back efter jag köpt Furious Belt. Grindade 9k för en början till Deadly Chest imorgon.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #274

Farmat deadly bracers och neck på magen, får titan-forge boots imorn. Har inte kört arena på magen ännu, min roguekompis är på semester och han kräver att jag ska farma welfaregear innan vi kör ;<

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Köpte ca 50 (?) stacks av saronite och lagt ut en massa gems på AH ^^ ca 100 auktioner atm. (tjänar 3000 gold på ca 4-5 dagar av saronite prospecting <3)

Nivå 0 · Nykomling

Farmar saronite vein, titanium vein, etc atm. Behöver ca 2k till mechano hog baby

Nivå 0 · Nykomling

Kört UK å Nexus hc å lagt upp lite på AH.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Kört UK Heroic 2 gånger å lagt upp lite på AH.

Hur gjorde du UK Hc 2 gånger när den resetas en gång om dagen?

Nivå 0 · Nykomling

2 olika chars?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kört UK Heroic 2 gånger å lagt upp lite på AH.

Hur gjorde du UK Hc 2 gånger när den resetas en gång om dagen?

Nee, blev fel. Har kört 2 HCs, Uk å Nexus.* :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in