💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

post-68284-1247971654_thumb.jpg

post-68284-1247971665_thumb.jpg

Kändes som 50 :P men var visst 20 st men 2 gånger, när jag skrev så respawna alla :o

Nivå 0 · Nykomling

Gearat min pala ännu mer, gått från 20k till 25k hp på typ en vecka :) och def cap

20 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling

Victorii

post-62270-1248057428_thumb.jpg

Nivå 0 · Nykomling

Idag har jag farmat lite guld än så länge :P Vet inte vad jag ska köpa sen, dual spec eller epic flying... Repairs har kostat mig typ 250g på typ 5 dagar så är inte rik nu precis..

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

har också 'farmat' guild. snarare farmat ah på saronite ore, prospectat osv. har ca 100 olika gems ute på ah nu~

Nivå 0 · Nykomling

dingat dudun från 58 te 61, feral

Nivå 0 · Nykomling

Körde Naxx 25-man nu också, fast bara Thaddius + Plague Quarter och Sapph samt KT. Hur lätt som helst liksom, KT downad på andra försöket, detsamma för Sapph också... Sedan de andra bossarna hur lätta som helst.

är nog redo för Ulduar nu då, har ju 4/5 t7 och t7.5 och full epic förutom mina ringar.

21 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Körde Naxx 25-man nu också, fast bara Thaddius + Plague Quarter och Sapph samt KT. Hur lätt som helst liksom, KT downad på andra försöket, detsamma för Sapph också... Sedan de andra bossarna hur lätta som helst.

är nog redo för Ulduar nu då, har ju 4/5 t7 och t7.5 och full epic förutom mina ringar.

Du kunde nog gått Ulduar för längesen. Men det är ju tyvärr så att de flesta är så kräsna när det gäller grupper osv.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du kunde nog gått Ulduar för längesen. Men det är ju tyvärr så att de flesta är så kräsna när det gäller grupper osv.

Ja det är sant, och de flesta kräver achievement också vilket jag inte har.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skaffa ett guild? :rolleyes:
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skaffa ett guild? :rolleyes:

Är GM i mitt skitguild som min kompis ville skulle vara ett raiding guild.. 50% är kasst gearade och några är i för låg lvl (omkr. 78, de säger att de snart dingar 80). Kan inte kicka dom heller för då spammar de till mig hela tiden.

Sen gjorde jag en apply för att gå med i ett svenskt raiding guild, men då behövde de inte fler retri paladins.

Ska ivrigt leta efter ett guild nu även hur långt tid det tar, och lämna det guildet jag är GM i och ingora alla som spammar till mig :D

Nivå 0 · Nykomling

Detta hände idag ;D

http://i29.tinypic.com/2rfezjq.jpg

Nivå 0 · Nykomling

Bara questat och kört några instancer idag (:

levlade min rouge till 44 och min Mage till 21

22 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling

levlat mage'n till 63, kört ulduar 25. Dödade Hodir o Thorim. Droppades fragments av båda :D

Nivå 0 · Nykomling

Boosta min vän I WC 7 gånger för Fang Legsen.

1-3 Droppa Chest

4 Droppa Belte.

5 och 6 droppa chest

7 Droppa legs. :)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

1-3 Droppa Chest

4 Droppa Belte.

5 och 6 droppa chest

Tar det länge att boosta 1 boss? :o Borde ni inte blivit utlåsta.

Nivå 0 · Nykomling

Malygos down after 4 minutes and 46 seconds! This is a new record! (old record was 6 minutes and 23 seconds)

;D

Nivå 0 · Nykomling

Gjort dailies, ~105g, 8 dailies, 30-60 min arbete :)

Dingade min dudu till 65. Fortfarande Feral rawr.

23 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

1-3 Droppa Chest

4 Droppa Belte.

5 och 6 droppa chest

Tar det länge att boosta 1 boss? :o Borde ni inte blivit utlåsta.

5 Istance resets per timme sen blir man utlåst ja.

Och det var Lord Python i Wailing Caverns.

Nivå 0 · Nykomling

Guild run i Ulduar, vilket gick ytterst uselt, vi hade lite nytt folk för dom mer kunniga var inte tillgängliga.

Vi försökte med mimiron ca 5-6 ggr sen 3 försök på Ignis men inte en ända kill..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in