KuroKaktus Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Hejsan! Jo det är så att jag spelar cod4 och då laggar det skit. Min dator ska klara detta utan problem för jag kör te.x fear2 på högsta och det kräver mycket. Så vet nån vad som kan va fel? Hoppas nån vet vad det kan va. MVH: Jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 www.canyourunit.com testa där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Before System Requirements Lab can analyze this computer you need to give your permission to download an ActiveX or Java Plug-in component called SysReqLab.cab or SRLApplet from Husdawg, LLC. For more information about this component, see below. You may need to disable any Pop-up blocker you are using in order to use this service. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Before System Requirements Lab can analyze this computer you need to give your permission to download an ActiveX or Java Plug-in component called SysReqLab.cab or SRLApplet from Husdawg, LLC. For more information about this component, see below. You may need to disable any Pop-up blocker you are using in order to use this service.du måste ladda ner ActiveX det kommer upp en sån ruta lägst upp på skärmen när du ska testa ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Kommer inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 håller din dator på med en uppdatering? när min gjorde det så va det laggit som f*n. men sen startade jag om och då funkade det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Ja. För jag ominstallera den inte för så länge sen (Va i förrgår) Så det va nog drf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.