OpeningTitles Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 (redigerat) Ni vet PvP hur gör man så att man inte kan droppa sina saker? Jag dödade en kille och såg honom igen han hade samma armour. Redigerat 12 April 2009 av 1xon1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 (redigerat) När man dödar någon får man random drops , ju längre man är ute i pvp desto bättre drops får man. Läs på runescapes hemsida, eller googla före du frågar. LÄS HÄR Redigerat 12 April 2009 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Som quatrix Sa. och vissa saker får man ju ha kvar även fast man har dött. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Vem har anmält mitt inlägg? Och varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Vem har anmält mitt inlägg? Och varför? Jag, Det såg ostädat ut. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Du kan väl säga bara att jag kan ändra? onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Tanken har inte slagit dig att han antagligen hade lika dan extra armor på banken, fall i fall han dog? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Ni vet PvP hur gör man så att man inte kan droppa sina saker? Jag dödade en kille och såg honom igen han hade samma armour.Om han inte var skulled(dömd) så får han behålla 3 av sina värdefullaste saker som han har på sig, i detta fall antagligen hans armour. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 förlorade mina full dragon hide set. Har nu Full rune. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Men hur värdefull är dragon hide då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Men hur värdefull är dragon hide då???cirka 8k =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Men hur värdefull är dragon hide då???cirka 8k =) Haha det är mycke pengar det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg