lockash Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Snälla svara, Jag har problem med wish cave och puritify forest. Snälla, vet nån hur jag ska göra. Tack i förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Fel forum :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Flyttar till Pokémon forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Vad är det du har problem med ? Owo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rotom Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Snälla svara, Jag har problem med wish cave och puritify forest. Snälla, vet nån hur jag ska göra. Tack i förhand! 99 våningar båda två är en stor sak, jag klarade ändo bara 64 våningar i purity forest <_< Men använd charizard, han lär sig attacker redan vid andra leveln och han har attacken heat wave från början. eller ta en annan pokemon som lär sig attacker snabt. Det finns också sällsynta items i båda grottorna ex. uppgrade i wish cave eller joy sedd i purity forest :D Men vad du än gör kasta inte bort wish stone. Jag gjorde det men ångrade det :( Men vilken tur att jag har skafat action replay :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg