Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Ja som alla vet så finns det många sätt, kommer nog bara ha member.

Moneymaking:

Unicorns kan ni döda, dom finns vid caterby.

Allting som droppar bones, bones är typ 20 gp styck som är rätt så nice.

Ogres ogre bones.

zogre zogre bone... och så vidare

plocka flax och göra det till bow strings.

Lvl guide:

West om Varrock så finns ju en werewolf by, där så finns några gravar som man kan gå in i där så kan man lvl som ***!

Ogre stället.

Quest brukar alltid vara bra.

Mm jag kommer ej på så mycket har ej spelat på länge men. ^_^

Skrivet

Bones är(om jag inte har fel) 60 gp, och dom blir dyrare destu med prayer bonus dem ger. Döda Unicorn är Dåligt!, dem spawnar alldeles för segt. Att plocka flax och sen göra dem till bowstings SUGER! Du känar mer på att Bara plocka flax och sälja, men att köpa flax och göra bowstings är mycket bättre.

Skrivet

Bones är(om jag inte har fel) 60 gp, och dom blir dyrare destu med prayer bonus dem ger. Döda Unicorn är Dåligt!, dem spawnar alldeles för segt. Att plocka flax och sen göra dem till bowstings SUGER! Du känar mer på att Bara plocka flax och sälja, men att köpa flax och göra bowstings är mycket bättre.

ja cirka 60-80 gp BRUKAR dom ligga.håller med dig.plocka flax och göra till BS under en vecka blir cirka 500k-1m.

OM man har typ 260k-290k och köper cirka 3k flax och gör till BS blir det: 576k.Det tar ca 2 timmar att spinna om dina flax till BS. :D

Och det om träningen:

INTE: UNICORNS OCH WEREWOLFS istället för:

WereWolfs så ta Green Dragons.

Unicorns så ta Hill Giants.

:rambo:

• 2 veckor senare...
Skrivet

Förlåt om jag får säga detta men inget av de alternativen listade är särkillt bra, dem är riktade till nya spelare med tillgång till member, och är absolut inte top alternativen för alla, dem som vill ha svar på hur dem ska tjäna pengar på respektive skill är välkommna att pma en bild på deras stats så kommer jag ge dem bra tips.

• Skapa ny...