Hoppa till innehåll

Trim Till Moped?


Tortilla

Rekommendera inlägg

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst RySs3N

säger bara trimma inte moppen för f*n, jovist det anske e kul när det går fortare men har du tex en bra mt5 så sjunker den i värde som f*n och om du åker fast med trim kan dina föräldrar bli av med körkortet.

Ens föräldrar kan inte bli av med körkortet för att han kör trimmad moppe... -.-

 

Kolla moped forumet, finns på google.

 

Offtopic: Min polares moped går 110 km/h ;)

 

Dom kan visst tappa körkortet. En jobbar kompis åt min farsa hans pojke körde en trimmad derbi senda sen så vart han tagen av snuten då fick han böter sen så tappade nästan han körkortet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

säger bara trimma inte moppen för f*n, jovist det anske e kul när det går fortare men har du tex en bra mt5 så sjunker den i värde som f*n och om du åker fast med trim kan dina föräldrar bli av med körkortet.

Ens föräldrar kan inte bli av med körkortet för att han kör trimmad moppe... -.-

 

Kolla moped forumet, finns på google.

 

Offtopic: Min polares moped går 110 km/h ;)

 

Dom kan visst tappa körkortet. En jobbar kompis åt min farsa hans pojke körde en trimmad derbi senda sen så vart han tagen av snuten då fick han böter sen så tappade nästan han körkortet.

 

Det är bara om pappan VET om trimmet eller hjälpte till att trimma ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aja men vi kan ändra lite här då :P vet någon var pluggarna sitter i en gilera salker -05:a ? :)

Jag har lirkat loss variator ringen och bytt till 5g vikter. Den gick i 45 nu gör den 90. Börja med det, men det är ju inte samma moppe, så det blir lite olika.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aja men vi kan ändra lite här då :P vet någon var pluggarna sitter i en gilera salker -05:a ? :)

Jag har lirkat loss variator ringen och bytt till 5g vikter. Den gick i 45 nu gör den 90. Börja med det, men det är ju inte samma moppe, så det blir lite olika.

 

Ok, va har du för moppe? :P Men de är vell typ exakt likadana strypningar/pluggar till nästan alla moppar. Får se.... blir en stalker eller en aerox.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aja men vi kan ändra lite här då :P vet någon var pluggarna sitter i en gilera salker -05:a ? :)

Jag har lirkat loss variator ringen och bytt till 5g vikter. Den gick i 45 nu gör den 90. Börja med det, men det är ju inte samma moppe, så det blir lite olika.

 

Ok, va har du för moppe? :P Men de är vell typ exakt likadana strypningar/pluggar till nästan alla moppar. Får se.... blir en stalker eller en aerox.

 

Dom flesta mopparna gör väl inte 90 bara för 5g vikter och dragen variator ring? Anyway så kan blindröret vara bra att ta bort, tyvärr så behöver du svetsa för att kunna göra det så den enklaste lösningen är nog att köpa ett trimrör.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aja men vi kan ändra lite här då :P vet någon var pluggarna sitter i en gilera salker -05:a ? :)

Jag har lirkat loss variator ringen och bytt till 5g vikter. Den gick i 45 nu gör den 90. Börja med det, men det är ju inte samma moppe, så det blir lite olika.

Ok, va har du för moppe? :P Men de är vell typ exakt likadana strypningar/pluggar till nästan alla moppar. Får se.... blir en stalker eller en aerox.

 

Dom flesta mopparna gör väl inte 90 bara för 5g vikter och dragen variator ring? Anyway så kan blindröret vara bra att ta bort, tyvärr så behöver du svetsa för att kunna göra det så den enklaste lösningen är nog att köpa ett trimrör.

 

Nej juste.. Men man kan ju börja med det. Men min är äldre, och kanske mer sliten i övrigt än hans Stalker, och då kanske 6g ger samma effekt som 5g på min. Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst RySs3N

säger bara trimma inte moppen för f*n, jovist det anske e kul när det går fortare men har du tex en bra mt5 så sjunker den i värde som f*n och om du åker fast med trim kan dina föräldrar bli av med körkortet.

Ens föräldrar kan inte bli av med körkortet för att han kör trimmad moppe... -.-

 

Kolla moped forumet, finns på google.

 

Offtopic: Min polares moped går 110 km/h ;)

Dom kan visst tappa körkortet. En jobbar kompis åt min farsa hans pojke körde en trimmad derbi senda sen så vart han tagen av snuten då fick han böter sen så tappade nästan han körkortet.

 

Det är bara om pappan VET om trimmet eller hjälpte till att trimma ..

 

Jamen har man typ 70cc och effektrör så hörs det ju f*n på långa vägar att man kör trimmat....

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...