Skurken Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Det finns nog ingen direkt skateboardskola, som till exempel fotbollsträningar. Man lär sig själv, mina kompisar har kört skitlänge nu och dom är rätt bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Jo, det var det jag sa. Man provar sig frammåt. Verkar dessutom som han har gett upp tråden ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Det bästa är att ha kompis(ar) som skejtar, så du lär dig av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Bryggeriet i Malmö http://www.bryggeriet.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Heh jag lärde mig ollie när jag gick i 4:an efter det har jag inte kommit ett skit till någon vart på brädan.. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 25 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 tack för alla svar jag undrade om det fanns en skateskola för min kusin har gått på en men det vissade sig att han åkte på sommaren. Men jag åker rätt mycket på rampernu och kan nästan göra en ollie så tycker jaf det är rätt kul också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.