RsAndTibiaRAT Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 (redigerat) hej. jag är ju en som spelar runescape, jag ska ge er lite stats vänta bara, som sagt jag älskar quest har gjort 81 av 151 :P här är combat lvl och skills och det :P puh alla questen tog länge att stapla upp med printscreen ^^ Redigerat 15 April 2009 av RsAndTibiaRAT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Gör dem du inte gjort så har du dem gjorda iaf. Palla nöta runescape, imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Vad är syftet med denna tråd? Vilka quest du borde göra? Ja alla såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Nästan alla? 81 av 151? Grattis, du har gjort lite över hälften. sist jag kollade va det inte nästan alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RsAndTibiaRAT Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Gör dem du inte gjort så har du dem gjorda iaf. Palla nöta runescape, imo. jag nöter ej nu för tiden. och med denna forumet menade jag vad jag KAN göra med dessa skills. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Gör recipt for disaster då, så e du tyst ett par dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Gör recipt for disaster då, så e du tyst ett par dagarGör alla du kan så är du tyst i nån vecka. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RsAndTibiaRAT Skrivet 17 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 men palla jag sa VILKA QUEST KAN JAG GÖRA MED DESSA SKILLS -.-' blir ibland F*T*G på såna som er och jag kan ej göra recipe for diaster du har en bild på alla mina skills DUMB@SS (sry har dåligt blodtryck) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 men palla jag sa VILKA QUEST KAN JAG GÖRA MED DESSA SKILLS -.-' blir ibland F*T*G på såna som er och jag kan ej göra recipe for diaster du har en bild på alla mina skills DUMB@SS (sry har dåligt blodtryck) Tryck på filter så har du alla quests du kan starta. Easy as pie. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 men palla jag sa VILKA QUEST KAN JAG GÖRA MED DESSA SKILLS -.-' blir ibland F*T*G på såna som er och jag kan ej göra recipe for diaster du har en bild på alla mina skills DUMB@SS (sry har dåligt blodtryck) Du kan göra första delen skulle jag tro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg