w4nkarN Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 (redigerat) EDIT: Har någon en bra tanking specc? Redigerat 21 April 2009 av p0wwA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Hmm, skulle nog säga nästan Arms.. Det är bra om du raidar t,ex för att du får 30% mera dmg till alla bleeds, så du buffar alla. Dock är 5% critt i fury också bra, men alltså.. Njae vet inte, men eftersom Arms är buffat, och Fury lite nerfat så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 (redigerat) Arms Läs EJ för specs, att hitta på en själv funkar sällan Redigerat 15 April 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Arms. Men fury är också bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Förstår inte hur man kan ha en warrior och inte vilja vara tank ^^ Tank > DPS helt klart. Men av dessa två är Fury överlägsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Förstår inte hur man kan ha en warrior och inte vilja vara tank ^^ Tank > DPS helt klart. Men av dessa två är Fury överlägsen. I nuvarande patch, nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Idd Hivee, riktigt nerfad. Men som du sa Xade, dps warriors är ganska tråkigt i gämfört med tanks :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 alltid varit en arms fanatiker om man säger så.. ser sjukt kul ut med healer bakom sig i pvp... men som vissa sa har fury blivit nerfad o arms buffat så skulle tagit det även i pve... men i pve är det ju sjukt kul att tanka bara lirat tank som pala perspektiv dock men kan la inte vara så mkt skillnad? =p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Är rädd för att det är lite mer annorlunda ;) Men arms är lätt bäst som dps nu, tror det är bäst i PvP också. Är inte säker.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Vi har 3-4 aktiva Warrior DPSare i våran guild och alla speccade om till arms, gjorde sjukt bra dmg jämfört med fury. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Jag har alltid föredragit att vara tank men om du nu måste dpsa så skulle jag nog ta arms Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Jag har alltid föredragit att vara tank men om du nu måste dpsa så skulle jag nog ta armsJa, tanking är kul. Det är övermycket dps nu så jag säger samma som addeB; föredrar att vara tank men om du nu måste vara dps så arms. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg