Zhug Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 (redigerat) Tja, Tänkte göra en ny DK och jag undrar vilken race jag ska vara? Vilken är bäst? Redigerat 15 April 2009 av Hizkor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 (redigerat) Vilket som är bäst? Fattade inte. Redigerat 15 April 2009 av Necromancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 15 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Vilket som är bäst? Fattade inte.Försökte göra en omröstning men jag failade >_>Vilken race tycker du är bäst? Orc? Troll? UD? BE? Tauren? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Orc pvewise Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Tauren tkr jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Tauren, gå tank. Och bry dig inte om folk som säger att DK's inte kan tanka.. de är idioter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Tauren, gå tank. Och bry dig inte om folk som säger att DK's inte kan tanka.. de är idioterVem säger de? <_< Idioter isåfall. Iaf, skulle kanske förklara vrf tauren du inte vet det. Taurens har 5% extra HP av deras lvl och dem har har också en stunn som stunnar i 2 sekunder. Riktigt grymma är dem. Sen kan orcer poppa en ability så dem får typ 300-400 AP, men taurens abilitys är bättre imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Tauren, gå tank. Och bry dig inte om folk som säger att DK's inte kan tanka.. de är idioterEhm och? Bara för det ska han gå tank? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Tauren, gå tank. Och bry dig inte om folk som säger att DK's inte kan tanka.. de är idioterEhm och? Bara för det ska han gå tank? Gissar på att om man ska göra en tank ska man ta tauren, om han ska göra dps i pve ska han ta orc, osv. Det var nog det DonaldDuck menade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Orc är bäst för DPS vet jag i alla fall. 5% mer pet dmg, AP "trinket" och typ axe skill eller nåt... För tanking är ju 5% mer health och en aoe stun nice :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Orc eller undead Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 beror ju på vad du vill göra (tanka, dpsa) men som dom anndra har sagt tauren som tank och orc som dps (och bloodelf för enchanting) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg