Hoppa till innehåll

Gold I Outland


Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

fick runt 2k 60-70 bara genom att lägga ut allt netherweave cloth på Ah och loota allt samt Vendor gråa items var girig i instancer när det gäller gröna passa inte bara osv.. alltid när du lämnar quests cleara bags så du får platts med all loot... allt räknas ;D ... om jag inte misstar mig går ju netherweave för c.a 7g (iaf på min server) så då lägger man kanske 1G under så får man det sålt ganska snabbt... Rekomenderar att dra upp herb dock det tjänar man asmkt på när man skillar upp det samt när man bara farmar i 80 senare...

 

Det var allt jag kunde komma på just nu men finns jätte mkt mer sätt att mecka snabba guld på ;d

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

s*tan! Du skämtar? Det var inte dåligt >,< Hade ingen aning om att det var bra med cash för glyphs på det sättet.

Det är bara tillfälligt; många nya glyphs har släppts och man behöver göra en "research" för att lära sig dom - den kan bara göras en gång per dag vilket gör det ganska svårt att hitta någon med den glyph man vill ha, varför dom är så dyra just nu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

s*tan! Du skämtar? Det var inte dåligt >,< Hade ingen aning om att det var bra med cash för glyphs på det sättet.

Det är bara tillfälligt; många nya glyphs har släppts och man behöver göra en "research" för att lära sig dom - den kan bara göras en gång per dag vilket gör det ganska svårt att hitta någon med den glyph man vill ha, varför dom är så dyra just nu

 

Jag har ingen ny glyph man kan researcha hittils. Dom flesta glyphs jag gjorde behövde man inte ens 300+ skill för.

Använd auctioneer och fixa data för priserna. Gör dom som du nästan är säker på du kommer sälja, som folk kommer ha nytta av, och sådana som kostar mycket på AH.

Jag gjorde en lista igår på dom 100 först-bäst-sålda glyphsen igår, som ni kanske kommer ha nytta av.

Detta gav mig ett medelvärde på alla glyphs på ungefär 28,5g/each.

 

 

III - Adrenaline Rush
II - Arcane blast
III - Astral Recall
III - Battle
II - Bestial Wrath
II - Blessing of might
IIIII - Blocking
III - Blood Tap
IIIII - Blood Strike
I - Chain of ice
II - Challenging roar
IIII - Conflagrate
II - Consecration
I - Death's embrace
III - Death Grip
I - Death Strike
II - Unending breath
III - Evocation
IIIIIIIIII - Exorcism
III - Flame shock
III - Frostfire
II - Frost Ward
II - Ghostly Strike
II - Heart Strike
II - Holy Light
IIII - Immolate
IIIII - Lifebloom
I - Mana Tide
II - Mend pet
IIIIII - Molten Armor
III - Mortal Strike
II - Raise Dead
I - Regrowth
I - Resonation Power
I - Rip
I - Polymorph
III - Rupture
II - Seal of Blood
II - Seal of Wisdom
III - Slow fall
II - Stormstrike
II - Thunder Clap
I - Vampiric Blood
I - Vigor
III - Water Elemental
III - Water Mastery
III - Water Shield


Snabbast sålda 50 första: Exorcism(4), Lifebloom(4), Molten armor(4).
Snabbast sålda 100 första: Exorcism(10), Blocking(5), Lifebloom(5), Molten Armor(5).

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu tjänar du en bra hacka på Inscription. La ut 300 olika glyphs igårkväll, sålt närmare 200 nu.

Jag gjorde bara de glyphs som går för 25g+ styck.

Fått ihop 4000g utan ansträngning när jag köpte herbs för runt 300-400g.

Vilken lvl måste man vara i inscription för att göra glyphs som är värda någonting?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu tjänar du en bra hacka på Inscription. La ut 300 olika glyphs igårkväll, sålt närmare 200 nu.

Jag gjorde bara de glyphs som går för 25g+ styck.

Fått ihop 4000g utan ansträngning när jag köpte herbs för runt 300-400g.

Vilken lvl måste man vara i inscription för att göra glyphs som är värda någonting?

 

Nästan såfort du kan göra glyphs kan du tjäna pengar.

När jag levlade fick jag en j*vla massa glyphs som jag sedan la ut när jag skillat upp. Fick ett par tusen guld.

 

Ska ni ha orken att sitta o lägga ut 300-400 glyphs på ah behöver ni även Auctioneer. Klicka på vilka glyphs ni ska lägga ut, det tar typ 20-30 sec. Sedan är det bara vänta eftersom den lägger ut allt automatiskt. Unstackat o klart.

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...