Zamok Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Jag behöver hjälp och hitta ett gratis spel man kan ladda ner som jag har haft förut men kommer inte ihåg vad den heter. Man ser från sidan som i 2d side-scroll spel. Man får välja mellan massa karaktärer och ett arsenal av vapen som halloween special eller nått sånt. Man kan ladda ner massa vapen och karaktärer. SNÄLLA HJÄLP MIG HITTA :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Googla runt så hittar du nog det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Det låter som typ Maplestory eller La Tale, båda av samma skapar (OGplanet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 är det ett riktigt spel eller bara nåt skit webbspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Det låter som typ Maplestory eller La Tale, båda av samma skapar (OGplanet)Så du säger att Maplestory är skapat av OGplanet? Är inte det skapat av Nexon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Wizet skapade väl det? Nexon är bara utgivarna för 2(?) versionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Skrev fel, menade att OGplanet har rättigheterna till det nu, och blablabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolkille Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 jag behöver hjälp också att hitta online spel undrar bara men det som jag kommer skriva nu suger mitt wow funka inte det är så j**la sopigt asså B) sök på google eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.