TechnoLover Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 (redigerat) Vad gör man på en sån här sida, förutom att kolla efter fusk? Jag har hört av kompisar att den här sidan är en av dem bästa på Internet. Stämmer det? Redigerat 16 April 2009 av TotalDisgrace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Då har du hört rätt.. Man hänger här på forumet.. Mer gör man inte, men det duger för att forumet är najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Ja det ser ju coolt ut. Är inte Fuska.se uppbyggt av Invision Powerboard? Ser skithäftigt ut iallafall. Jag gillar Fuska.se redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Vad man gör på ett spelforum är väl ganska uppenbart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Ja egentligen, men jag är inte så van vid internet för sitter knappt vid datan. Därför frågade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.