TechnoLover Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Som rubriken lyder har jag ett förslag. Jag skule vilja att mobil lades till som ett konsoll-alternativ då det finns fusk även till mobilspel. Låter inte det som är bra idé? O.B.S! jag undanbeder samtliga sarkastiska inlägg. Jag vill ha klara svar och en motivering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 En mobil är ingen konsoll, vad jag vet. Det har funnits en liknande diskussion förr angående mobilspel, men det var inget som sattes i verk då. f.ö så är det inte värt att göra ett till forum då det inte är så många som spelar spel på sina mobiler och sen så är inte mobilspel sådant hett ämne för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Då Iphone/Ipod Touch är lite up and coming på spelmarknaden så skulle det nog vara bra med en sådan sektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Ok, då fattar jag. Förlåt för att jag slösade bort er värdefulla tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Tror inte det blir av med något.. Jag menar.. Hur många sitter och spelar på sina mobiler om dem inte är riktigt utråkade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 (redigerat) Allvarligt, som jag nämnde i mitt tidigare inlägg så börjar marknaden för spel till exempelvis Iphone/Ipod Touch att växa, och det släpps många "riktiga" spel på dem. Alltså kan fusk behövas. Redigerat 16 April 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Mjo kanske.. Men inte många precis, lite onödigt att göra ett forum för något enstaka fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Finns nästan inga fusk till mobilspel och det är inte populärt, rätt säker på att frågan har kommit upp tidigare och fått ett nej även då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Okej. Var kan man få tag på fusk till mobil-spel då? Finns det nån bra sida för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Tror inte att det finns någon hemsida för det.. Visste inte änns att det fanns fusk till mobil spel lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Okej. Var kan man få tag på fusk till mobil-spel då? Finns det nån bra sida för det? Prova Gamespot, men det finns väldigt få fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Tack så mycket, WASD :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.