JGamer Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag ska köpa´t med min lillebror OGamer. Det verkar a*coolt! och det verkar som om man kan få tag i nästan alla pokemon från alla spel också! Ska ni också köpa´t och vet ni nåt bra/coolt/häftigt eller dåligt om det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Inget dåligt. Men jag har förhandsbokat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Vet inte om jag köper det... Jag har inte köpt ett nytt spel på länge, så jag kan nog inte vänta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag har det!!! Man kan bara typ fånga pokemon från ruby och sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Det verkar bra jue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CubeMaster Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 ska ej köpa det det har fårt för lågt betyg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag har det!!! Man kan bara typ fånga pokemon från ruby och sapphire öö?? Kna man fånga Pokemon på det?? jag trodde det var som Pkmn stadium.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 det trodde jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Det är ett RPG äventyr med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 coolt så man typ som i pokemon ruby går runt i en 3d värld och fångar pokemon och kör matcher som i pokem stadium???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Nej man ska göra Shadow pokemon vanliga. Fråga inte Mig mer nö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 vem ahr sagt att jag frågade dig någonting då :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg