pollenallergi Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Knuckles^: Man kan vara en annan gubbe.... tror jag iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Man kan köra adventure och battle mode om ni fattar. man kan ha pokemon från silver/gold och ruby/sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 De verkar asså grymt...... Kan inte beskriva det med ord.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Silver Star Posted den 10/04-2004 19:38:58 Är det som Pokémon Stadium och Ruby/Sapphire Ungefär! Då verkar det som en ganska tråkig grej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Det kommer äga!! Det e asgrym grafik och MÅÅÅÅNGA pokémon!! Man måste jue köpa det!!! Annars e man #!!¤=( /()!! Jag har bokat det :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 kanske ska köpa det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 ska köpa det har förhandsbokat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 ska förhandsboka snart, men ska köpa metroid prime/Star fox 1...(Players choice båda två xD) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Grymt med Advemture och CLassic eller nåt sånt..På adventure fångar man Pokémon..PÅ classic e det som Pkmn Stadium..grymt e det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 ska lätt köpa d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 man kan ha pokemon från ruby och saphir gold och sliver red och blu man kan tileksempel om man har fire red lef gren och har lugia så kan man lada ner han till collesum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Vad jag vet nu så kan man ha alla 386 pokemon i pokemon colloseum. Dessutom så har jag sett en liten trailer till det på www.pokemon-games.com. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg