Hoppa till innehåll

Ny Profesionell Hemsida...


GTiedtke
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har gjort en ny sida för Psp ägare (jobbar på den fortfarande ;) ) där man kan spela online flash spel direkt i psp:t. och så kan man ladda ner teman, läsa nyheter o.s.v... säg lite vad ni tycker om den...

 

Obs! helst inte några "va dålig", "den suger"-kommentarer tack! :thanks:

 

Länk: www.online-psp.comyr.com (fick ha den på en gratis server :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Verkar inte finnas någon professionell hemsida som du har gjort då jag istället kommer till en hemsida som 000webhost.com äger. Om du nu inte är ägaren till 000webhost.com? I så fall väldigt bra hemsida, men ganska tråkig layout då det inte finns så många bilder som väcker känslor. Mycket grått.

 

Sen får du ett stort minus då inget av det du beskrev fanns på din hemsida.

 

Om du nu inte är ägaren till 000webhost.com så kan du nästa gång tänka på att göra en ny tråd när du har en fungerande länk?

 

 

EDIT:

 

Nu fungerar din länk, bra hemsida, men mycket grått och är ingen sida man skulle vilja vara på ett tag. Försök använda mer bilder med färg så blir det nog super.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Verkar inte finnas någon professionell hemsida som du har gjort då jag istället kommer till en hemsida som 000webhost.com äger. Om du nu inte är ägaren till 000webhost.com? I så fall väldigt bra hemsida, men ganska tråkig layout då det inte finns så många bilder som väcker känslor. Mycket grått.

 

Sen får du ett stort minus då inget av det du beskrev fanns på din hemsida.

 

Om du nu inte är ägaren till 000webhost.com så kan du nästa gång tänka på att göra en ny tråd när du har en fungerande länk?

Jag kunde inte hitta en gratis webb-plats, så därför använde jag 000webhost.com... ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säger du att du har gjort den med ett "Proffs program"? Vad menar du? Har du gjort den själv eller i nån site builder?

 

Ja, jag laddade ner site builder 6. men nu har jag uppdaterat den och använde web page maker... :D

 

Tråkig layout ! Öppnas en sida med en sån layout, när man t.ex Google söker, så trycker man oftast ner den... Jag får ialafall en sån känsla.
Ja, men nu ligger ju min sida inte på Google och jag har ändrat nu så den inte är lika "tråkig"........
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tråkig layout ! Öppnas en sida med en sån layout, när man t.ex Google söker, så trycker man oftast ner den... Jag får ialafall en sån känsla.

Ja, men nu ligger ju min sida inte på Google och jag har ändrat nu så den inte är lika "tråkig"........

 

Så du gjorde den inte själv? Nåja, det spelar ju inte så stor roll! Innehållet är det som räknas.

 

....? Nej?

 

Vad flummar du om? För det mesta är alla sidor med gratis templates otrevliga och gjorda av en icke seriös admin etc.

 

Designen är en stor del av framgången av sidan.

(Enligt mig då)

Redigerat av Median
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tråkig layout ! Öppnas en sida med en sån layout, när man t.ex Google söker, så trycker man oftast ner den... Jag får ialafall en sån känsla.

Ja, men nu ligger ju min sida inte på Google och jag har ändrat nu så den inte är lika "tråkig"........

Så du gjorde den inte själv? Nåja, det spelar ju inte så stor roll! Innehållet är det som räknas.

 

....? Nej?

 

Vad flummar du om? För det mesta är alla sidor med gratis templates otrevliga och gjorda av en icke seriös admin etc.

 

Designen är en stor del av framgången av sidan.

(Enligt mig då)

 

Så du menar att om nån har byggt en jättedålig hemsida utan template/web builder så är det bättre än en jättebra hemsida med massor av innehåll ett forum, blogg, och allt annat?

 

Tycker inte man kan göra såna jämförelser.

 

Jag går hellre in på en riktig proffesionell hemsida med lite mindre info etc. än en dålig, tråkig hemsida med mer info än den andra, om inte den infon som är på den dåliga hemsidan är livsviktigt.

 

Men för det mesta, det som man kan hitta på skitdåliga hemsidor finns på mycket bättre sidor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...