Gäst 55_66 Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Det har ju nyligen kommit ett nytt Nintendo. http://www.mygamingmart.com/images/dsi_black.jpg Och jag undrar är det en helt ny konsoll som det kommer nya spel till och sånt? Eller är det bara DS med en kamera? Vore tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Jag är inte så insatt, men det finns typ nerladdningsbara spel som på Wii och den har support för SD-kort. Men GBA-sloten är borta, så om du fortfarande vill kunna spela GBA-spel så köp den inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 det är ett vanligt nds med kamera, nedladdningsbara spel från dsi shop, ingen gba slot, allmänt förbättrad till exempel ljud och bild,längre stylus m.m. Kort sagt är det ett förbättrat nds light med nya funktioner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Större skärmar 2 Kameror Bättre stylus 17 % mindre Bättre ljud, bild DSi shop Och några saker till, mycket bättre tycker jag. Prövade av en kompis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Ok, tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 NDSi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 ala säger kamera o DSi shop är allt nytt >_> det finns många mer saker *ljusare skärmar *ny firmware *bättre mikrofon *bättre högtalare *mindre *större skärmar *längre pennor *browser *Större WLAN range (vad jag märker) *support för SD kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 ala säger kamera o DSi shop är allt nytt >_> det finns många mer saker *ljusare skärmar *ny firmware *bättre mikrofon *bättre högtalare *mindre *större skärmar *längre pennor *browser *Större WLAN range (vad jag märker) *support för SD kort Processorn och RAM-minnet är väl också förbättrade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Har själv en svart dsi som jag köpte på realesdagen och jag kan säga att konsolen är inte ett uppgradering av lite men istället är det som en helt ny konsol från nintendo för det ska komma spel som bara funkar på dsi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 ala säger kamera o DSi shop är allt nytt >_> det finns många mer saker *ljusare skärmar *ny firmware *bättre mikrofon *bättre högtalare *mindre *större skärmar *längre pennor *browser *Större WLAN range (vad jag märker) *support för SD kort Processorn och RAM-minnet är väl också förbättrade? glömde det :S men den är fortfarande klen som en kärring Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 ala säger kamera o DSi shop är allt nytt >_> det finns många mer saker *ljusare skärmar *ny firmware *bättre mikrofon *bättre högtalare *mindre *större skärmar *längre pennor *browser *Större WLAN range (vad jag märker) *support för SD kort Processorn och RAM-minnet är väl också förbättrade? Stöd för WPA & that stuff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Men man kan bara säga att allt är bättre förutom GBA uttag och batteritid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg