Fruktnystan Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Through the fire and the flames... Vilken annars är svårare??? Jordan. Mest eftersom HOPO's är mycket svårare i tvåan än i trean. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Through the fire and the flames... Vilken annars är svårare???The Devil Went Down To Georgia. Meh, Jordan är lite överskattad vad gäller svårighetsgrad honestly. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Ge er, ni vet mycket väl att Slow Ride och Barracuda är svårast i spelen, sluta faila om att TTFAF och Raining Blood/The devil went down to Georgia är svårast ;_; -The truth has been put down Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Ge er, ni vet mycket väl att Slow Ride och Barracuda är svårast i spelen, sluta faila om att TTFAF och Raining Blood/The devil went down to Georgia är svårast ;_; -The truth has been put down Just det, hur f*n kunde jag glömma dem? *facepalm* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Ge er, ni vet mycket väl att Slow Ride och Barracuda är svårast i spelen, sluta faila om att TTFAF och Raining Blood/The devil went down to Georgia är svårast ;_; -The truth has been put down lol, jag 5:ade faktiskt One innan Barracuda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Ge er, ni vet mycket väl att Slow Ride och Barracuda är svårast i spelen, sluta faila om att TTFAF och Raining Blood/The devil went down to Georgia är svårast ;_; -The truth has been put down Just det, hur f*n kunde jag glömma dem? *facepalm* Yes, now that you've confessed. You are THE awesome. Aircondition: You are now THE failure. Gah, har inte lirat GH på flera veckor .. Ska kanske försöka klara One på Expert snart och komma över 375k ? ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 (redigerat) Ge er, ni vet mycket väl att Slow Ride och Barracuda är svårast i spelen, sluta faila om att TTFAF och Raining Blood/The devil went down to Georgia är svårast ;_; -The truth has been put down Just det, hur f*n kunde jag glömma dem? *facepalm* Yes, now that you've confessed. You are THE awesome. Aircondition: You are now THE failure. Gah, har inte lirat GH på flera veckor .. Ska kanske försöka klara One på Expert snart och komma över 375k ? ;D Jag har 420k. Vem är failure nu? Va!? VA?! Redigerat 30 April 2009 av Aircondition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Den låt som jag tycker är svårast av alla är ''Heroes Of Our Time'' GH3(DLC) för övrigt så är TtFaF en lätt låt jag är 3k ifrån att få 5* på den låten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Ge er, ni vet mycket väl att Slow Ride och Barracuda är svårast i spelen, sluta faila om att TTFAF och Raining Blood/The devil went down to Georgia är svårast ;_; -The truth has been put down Just det, hur f*n kunde jag glömma dem? *facepalm* Yes, now that you've confessed. You are THE awesome. Aircondition: You are now THE failure. Gah, har inte lirat GH på flera veckor .. Ska kanske försöka klara One på Expert snart och komma över 375k ? ;D Jag har 420k. Vem är failure nu? Va!? VA?! Fortfarande du eftersom du inte kan erkänna vilka som är svårast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Ge er, ni vet mycket väl att Slow Ride och Barracuda är svårast i spelen, sluta faila om att TTFAF och Raining Blood/The devil went down to Georgia är svårast ;_; -The truth has been put down Just det, hur f*n kunde jag glömma dem? *facepalm* Yes, now that you've confessed. You are THE awesome. Aircondition: You are now THE failure. Gah, har inte lirat GH på flera veckor .. Ska kanske försöka klara One på Expert snart och komma över 375k ? ;D 500k... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg