Hellbringer Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Jag har haft ett warhammer online gamecard ganska länge nu men har inte använt den. Jag undrar om någon vill byta den mot en WOW gamecard. Om någon är intresserad så skicka ett pm till mig så kan ni få min msn så kan vi prata om saken. Och jag vill inte ha några scammers här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Scammer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 21 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Har du inget bättre för dig än att ljuga? Varför f*n ska jag försöka scamma någon och sluta spamma med dina dumma inlägg. Och om någon moderator ser det här så lås tråden för jag orkar inte med att det ska bli bråk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Scammer! Ofta? OT:Hm skulle vilja men tyvärr har JAG inte några pengar just nu... KÖpte ps3 och WoW suger nu så ao... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Aja, låser tråden på begäran av trådskaparen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg