Hoppa till innehåll

Bfh


CookieMan
 Dela

Rekommendera inlägg

denisb:

 

nyckeln funkade!! Tack så J***A mycket!! Nu kan jag spela med min kompis också!

Var det inte din kompis som skulle ha nycklen? :huh:

 

Ja han svarade rätt ju ?

 

"Nu kan JAG spela med min kompis också!"

 

Asså han kan spela med han kompios också

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

denisb:

 

nyckeln funkade!! Tack så J***A mycket!! Nu kan jag spela med min kompis också!

Var det inte din kompis som skulle ha nycklen? :huh:

 

Ja han svarade rätt ju ?

 

"Nu kan JAG spela med min kompis också!"

 

Asså han kan spela med han kompis också

 

Exakt, min kompis fick nyckeln så att JAG kunde spela med HAN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Idioter som er ska inte ha någon j*vla beta key, läs NDA:n för f*n. Menar ofc inget illa till er Garone, Wah o DD men blir så j*vla trött på P11s som ska spamma alla j*vla forum med att de har fått en beta key och vill veta andras chars namn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idioter som er ska inte ha någon j*vla beta key, läs NDA:n för f*n. Menar ofc inget illa till er Garone, Wah o DD men blir så j*vla trött på P11s som ska spamma alla j*vla forum med att de har fått en beta key och vill veta andras chars namn.

Det bryter väl inte mot NDA:n bara för att man säger sin karaktärs klass och namn?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Idioter som er ska inte ha någon j*vla beta key, läs NDA:n för f*n. Menar ofc inget illa till er Garone, Wah o DD men blir så j*vla trött på P11s som ska spamma alla j*vla forum med att de har fått en beta key och vill veta andras chars namn.

Det bryter väl inte mot NDA:n bara för att man säger sin karaktärs klass och namn?

 

Jo eftersom att om man säger sin karaktärs klass och namn säger att man har en BETA key vilket bryter mot NDAn.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idioter som er ska inte ha någon j*vla beta key, läs NDA:n för f*n. Menar ofc inget illa till er Garone, Wah o DD men blir så j*vla trött på P11s som ska spamma alla j*vla forum med att de har fått en beta key och vill veta andras chars namn.

 

Det bryter väl inte mot NDA:n bara för att man säger sin karaktärs klass och namn?

 

Jo eftersom att om man säger sin karaktärs klass och namn säger att man har en BETA key vilket bryter mot NDAn.

 

Är du VERKLIGEN rätt person att säga det? :P Jag råkar ha ett minna av att du har visat gaanska mycket mer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Är du VERKLIGEN rätt person att säga det? :P Jag råkar ha ett minna av att du har visat gaanska mycket mer.

Kanske inte men jag vet åtminstone vad som står i NDAn, skillnaden är att jag inte skriver mina karaktärers namn vilket är jävligt idiotiskt med tanke på att någon ( :rolleyes: ) kan vidarebefodra detta till DICE och då blir det rätt många bans. ;) Dessvärre avstår jag från att göra det nu när Garone, du och Wah har skrivit era karaktärers namn här.

 

Sedan så kan jag ju tillägga att vissa spelföretag har tagit rättsåtgärder mot spelare som bryter NDA, dock gäller detta till 99% de som är 18+ då man i de flesta länder blivit straffmyndig vid 18.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...